fjollefrua Skrevet 17. desember 2009 #26 Skrevet 17. desember 2009 Jeg ville tatt timen i tilfelle hun ikke blir noe bedre. Det kan jo være så enkelt som en liten forkjølelse. Blir det ikke noe bedre så kan du jo høre om oppdretteren kan ha valpen i noen dager, bare for å sjekke opp om hun blir noe bedre av det. Men det kan jo også bare være at det er kulda som gjør at hun har blitt sånn....
St.Sunniva Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #27 Skrevet 17. desember 2009 jo, men om hun går mer enn 14 dager til med det samme så er det vel ikke forkjølelse. Hun bruker iallefall ikke å være syk så lenge av det. Tror ikke det var så kaldt her forrige helg, så tror kanskje ikke at det kan være det. Oppdretteren bor nesten 3 timer unna hver vei, så det er liksom ikke bare bare kjøre hunden dit heller. Tror ikke jeg vil ha henne surklende, tett og snørrete i 3 uker uten at jeg gjør et eller annet. Er bare så rådvill akkurat nå....nå er jeg nesten innstilt på å fjerne hunden, nesten uansett. Blir liksom ikke på bekostning av vesla jeg skal beholde den... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå