Ooops I did it AGAIN Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Han har visst blitt kjappere enn mamma klarer å følge med.. Lå i min seng og koste i morges, og mens jeg snudde ryggen til og skulle ta på meg en genser så falt han i golvet. Er ganske høyt ned..og traff med panna først:( Huff for et smell, og heldigvis et skikkelig vræl fra gullet! Lover jo godt.. Men jeg ble livredd! Trodde aldri det skulle skje meg, for jeg passer så godt på hele tiden.. Men men.. så skjedde det likevel.. Hadde tilfeldigvis 6 mnd kontroll hos legen i dag, og han nærmest humret over den passe hysteriske mammaen.. Syntes han så veldig kvikk og rask ut;)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 uff ja det går som regel veldig bra, tåler heldigvis mye. verre blir det med åra å når de slal klatre osv over alt
Underveis --> Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Her har Lillemann gått i gulvet ved flere anledninger nå. Han er oppe og går langs møblene, og plutselig mister han balansen. Selv om jeg er DER, så er det som om han sklir på bananskall og jeg har altså ikke reaksjonsevne til å rekke å dempe fallet. Lyden av barnehode som treffer parkett er noe helt særeget... :-S Det går bra! Litt hyl og skrik blir det, men det går fort over, og han er oppe og går igjen straks. Læringskurven på det området kan altså diskuteres ;-) Han har blitt bedre på balansen nå, heldigvis, så nå kan jeg gå og hente meg et glass vann mens han står der uten å være altfor redd for at han ramler med hodet i bordkanten.
Trollemor75 Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Her er gutten 10 mndr, og hyppigheten av fallene er meget høy for tiden. Han er ikke fornøyd med å gå langs møblene, han prøver å klatre på de! Han falte fra sengen vår når han var 7 mndr, kjenner følelsen. Jeg så han falle men var ikke rask nok til å stoppe han. Hjertet stoppet i halsen min når jeg hørte dunken mot gulvet. Æsj!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå