Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 skjulte seg bare en spire i magen min ))) armer og bein føyk i alle retninger og hjertet banket helt normalt, ble framskjøvet noen dager, så runder 10 uker til fredag morro!! takk for alle gode hilsner!!
Snusky McClusky Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Det var gode nyheter! Så herlig at alt var fint! Rug på! :-)
new_dawn Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Hurra! Så flott! Må være herlig med slike gode nyheter
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 ja det er en lettelse siden jeg er alene, så passer det best med en spire i magen når det først skal være noe der hehe lykke til alle dere andre også, ruge på!!
85Anonym*Høygravid* Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Ja da har jeg også vært på UL på grunn av at jeg deltar i et forskningsprosjekt. Og ja da hjerte slo flott og armer og ben slo i alle retninger. Dette blir bare mer og mer fantastisk etter hvert som det går mer og mer opp for meg at det er liv inne i kroppen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå