Sunami Skrevet 16. desember 2009 #1 Del Skrevet 16. desember 2009 Har nesten ikke vært kvalm de første 12 ukene av svangerskapet. Er 14 uker nå og er vel kanskje ikke mer kvalm generelt, men reagerer sånn på lukter. Har en datter på 7,5 mnd og jeg brekker meg når jeg bytter bæsjebleie. Skikkelig digg! Kan lukte at hun har bæsja fra andre kanten av rommet. Reagerer på masse andre lukter også, f. eks. mat. Blir også kvalm hvis det går for langt mellom at jeg spiser. I forrige svangerskap var jeg litt kvalm i starten, men ikke i det hele tatt etter ca 10 uker. Andre som har opplevd lignende? Trodde liksom at hvis man ikke var kvalm i starten, så ville det ikke bli verre etterhvert. Tydelig at jeg tok feil der i hvertfall;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141143035-andre-som-er-blitt-mer-kvalme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Knerten* Skrevet 16. desember 2009 #2 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, har det litt som deg, men jeg har vært konstant kvalm siden uke 5 og er nå i uke 14. Først de to siste ukene er jeg mye mer kvalm og kaster opp, noe jeg ikke gjorde så mye av i begynnelsen. Isj... trodde det liksom skulle bli bedre nå.. Har prøvd det meste uten hell, f. eks sea band, afipran, ingefær tabl osv. Begynte i dag med akupunktur som siste håp...skal på neo intensive behandlinger.. Går rundt som en tikkende bombe, og æsj til mange lukter...Klarer ikke ta buss ell kjøpsenter pga lukter.. og klarer knapt å sove med samboer da plutselig ikke klarer lukten av han...huffff..Vet hvordan du har det, drit kjipt...håper det går over for oss begge snarest..lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141143035-andre-som-er-blitt-mer-kvalme/#findComment-141144229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå