Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper du nytt antrekk til julaften?

Kler du deg i rødt, bunad eller annet?

Skrevet

Et flunkende nytt TELT blir mitt antrekk. F¨*"n heller, nå er jeg LEI!!!!

Skrevet

Kjole, strømper og høyhælte sko! (Svart kjole, om jeg fremdeles får squeezet meg inn i den - ellers må jeg nok pent kjøpe noe nytt, ja! ;))

Er igrunnen det jeg pleier å ha på på julaften..

Skrevet

I år blir det ikke kjøpt ny kjole til jul. Er gravid og "gidder" ikke bruke penger på en kjole jeg mest sannsynlig bare kommer til å bruke 1 gang likevel.

Har en grønn tyllkjole som jeg fortsatt tror passer, hehe, så den kommer nok frem på juleaften;)

Skrevet

Jeg skal ha på en ny, rød, kjole i helt glatt, blankt stoff. Sorte strømper og pensko :)

Skrevet

En sort, enkel kjole som fortsatt passer. Jeg er også gravid, så gidder virkelig ikke kjøpe en ny kjole bare for å bruke den en kveld.

Skrevet

Jeg har en enkel svart kjple, som jeg kjøpte på Byoung for 2 år siden, den er veldig tøyelig, og jeg kan fint bruke den, selv om jeg er høygravid:D

+ glitter og stas og støvletter:P tjohei- håper ikke vannet går midt i julemiddagen. 2 uker til termin idag:D

Skrevet

Har virkelig ikke peiling.. Jeg har ei jente på 4 uker som jeg fullammer, og burde hatt noe praktisk. noen som har tips? Jeg har stooore pupper, og bruker str 46/48 og sliter med å finne noe fint,

Skrevet

Jeg lovte meg at jeg bare skal kjøpe meg 2 kjoler i året, og i år har jeg kjøpt brudekjole og en variant av den lille sorte tidligere i høst, har et sted mellom 20-30 kjoler, så skal ikke kjøpe noe nytt til Jul :-) Usikker på hvilken det blir, men tror det enten blir en søvgrå kjole, en rød kjole, eller en variant av den "lille sorte" som jeg har ca 10stk av.

Hmmm, jeg har litt kjoledilla ;-)

Skrevet

Jeg fant en veldig fin kjole på HM til bare 199 kr, men sløyfebånd i midjen! Det blir min julekjole... Den er fin for å dekke over litt ekstra "amme/gravid kilo", men fortsatt en nydelig kjole:)

Skrevet

Må nok pent investere i ny kjole til julaften i år ja.. Termin på nyttårsaften, så begynner å bli riiiiimelig svær i forhold til hva jeg var på denne tida i fjor.. Men blir nok en enkel, forholdsvis rimelg kjole - drømmer om en som sitter ganske godt over puppene, kanskje med knyting like under puppene og løs over magen. Gjerne rundt knehøyde +/-.. Men får se hva jeg finner når jeg starter letingen.. Syns ikke det er særlig stas å handle klær lenger, føler meg ikke lekker i noenting i min hvalrosstilstand! Skal bli godt å få tilbake kroppen min! :)

Skrevet

Tja. En søppelsekk, kanskje? Med et tau under puppene, for eksempel?

Skrevet

Jeg fant en fin kjole på miles ahead. Den er i en fin grønn farge med sort tyll over og knyting under puppene :o)

Måtte ha ny kjole til julebord, julaften og nyttårsaften.

Kom ikke inn i de gamle kjolene mine lenger siden magen har blitt veldig stor.

Jeg tror jeg kan bruke den nye kjolen etter at jeg er ferdig med å være gravid.

Skrevet

Jeg har to røde kjoler, syns liksom det passer med rød kjole på julaften. Den fineste er jeg redd er for trang i år. Men det blir ingen ny kjole nå!

Skrevet

Jeg tenker å ha et rødt, langt skjørt med en lekker topp. Ingen av delene er nye, men jeg har ikke brukt dem sammen før.

Har nye sko :-)

Skrevet

Har en klassisk rød lang kjole som har vært "julaftenkjole" i mange år. Men må få mamma til å sy den inn, har plutselig blitt litt stor..:)

Smykker, høyhælte sko.....

Skrevet

Jeg er ikke gravid, da:)

Jeg skal ha tights, tunika i offwhite og en brun strikkejakke like lang som tunikaen.

Jeg skal SPISE på julaften, og ikke være så pyntet at jeg får magesmerter etterpå. Vide klær og stretch er VIKTIG en sånn dag;)

Skrevet

Bh, truse og strømpeholdere og evnt en lett nattkjole i silke, bruker ikke ha mye tøy på meg på julaften! I fjor langde jeg julematen naken, men nå skal det sies at vi er naturister!

Skrevet

Dongribukse og en svart topp. Er jo bare vår lille familie, og man skal kose seg på juleaften. Pynt er helt frivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...