*** GODIS *** Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Fru venneløs var vel litt negativt og ikke helt i tråd med stemningen for tiden.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Nå er jeg jammen spent på utfallet av jobbintervjuet ditt. Ble det til at du oppgav noen nåværende referanser, og hvordan ble det tolket?
*** GODIS *** Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2009 De skal ta en avgjørelse på nyåret. Ang. referanser var det helt akseptert at jeg ikke ville involvere leder så tidlig i prosessen. Jeg hadde jo referanse fra kollega. Det var en lett og god stemning under hele seansen. Dette har jeg virkelig tro på, men våger ikke å håpe for mye. De hadde hatt totalt 14 søkere, kallt inn 6 til intervju og jeg var den første. Jeg ble sittende i 2 timer, i følge dem selv var det på overtid. De skal ansette 2 dersom de er kvalifiserte nok. Får jeg jobben må jeg ta tilleggsutdannelse. Dette er ikke noe negativt da denne kombinasjonen er svært uvanlig. Antar at det kun er i dette faget at slik kombinasjon trengs. I telemark er det totalt 12,5 årsverk. Og det er i staten.
*** GODIS *** Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2009 Det var nåk dine kryssede fingre som gjorde susen. Kan du gjøre det i gjenn på nyåret.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå