Gå til innhold

kn man sende pakker so er pakka inn i "grå-papir"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trodde man kunne sende egenemballert. men anbefaler deg å stikke innom en butikk å få en pappeske å pakke i deg er mye bedre går fort hull på gråpapir. Mange butikker har mange esker liggende etter at de har fått varer ol disse pleier man å få gratis. vi ga iallefall bort kasser da jeg jobbet i matvareforetning.

Alle pakker jeg har sendt har vært egenembalerte. Jeg har ikke brukt gråpapir, men julepapir (av en sterk, tykk sort), som jeg surret rundt noen ganger og brukte mye teip! Ingen som sa noe da jeg leverte pakken for å sjekke hvor mye porto det ble. På en pakke brukte jeg faktisk en del av en sånn strisekk, om man kan kalle det for det.. ala vedsekker, bare mye tettere masker, surra masse teip rundt, ingen sa noe der heller.. så lenge ingen sier noe, går jeg utifra at det er ok!

Det spørs jo kanskje HVA man sender og.. om jeg skulle sende noe som kunne bli ødelagt ved litt røff behandling, ville jeg nok sendt i en eske, ikke nødvendigvis norges pakke-esker, men som nevnt ovenfor her, i en vanlig eske. Mange butikker har jo eskepresser, men er du heldig så får du deg kanskje noen esker :)

Har ingenting å si hva du sender pakka i. Eneste du må forsikre deg om er at ikke emballasjen kan bli ødelagt under transport, for ramler noe utav pakka kommer det ikke frem!!

Ellers er vel postens frist for å få frem pakker til jul i dag mener jeg å huske. Så pakker levert i dag kommer frem (uansett emballasje) så lenge man har rett adresse, spesielt viktig med rett postnummer!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...