It's all about me Skrevet 16. desember 2009 #1 Del Skrevet 16. desember 2009 Det eneste man ser når man først går inn på Skravle eller Anonym er reklame, fra topp til bunn. Først når en har scrollet ned en side dukker som egentlig det skal være her opp. Synes dere ikke dere har gått smule for langt nå? Hva med ikke bare tenke penger penger penger, men også tenke brukervennlighet for oss som er grunnmuren til pengestrømmen deres og gjøre så vi faktisk får lyst til å gå inn her igjen? God jul og Skomakergata kan stappe ringetonene sine et vist sted, det samme stedet som Lego kan stappe sin Duplo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 16. desember 2009 Jøss, har det endelig begynt å skje noe her inne eller er dette en ny form for pop-up reklame? Den forsvant iallfall og håper den blir borte foralltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 17. desember 2009 #3 Del Skrevet 17. desember 2009 Den annonsen på forumet var lagt på ved en feiltagelse og ble tatt bort så fort vi ble klar over det, beklager dette. Det skal selvfølgelig ikke være slik at man må scrolle seg langt nedover før selve innholdet kommer. Når det gjelder Duplo er det slik at annonsen desverre kommer opp altfor ofte hos enkelte, Den er programmert til bare å vises 2 ganger i uken, men så er det slik at enkelte maskiner overstyrer annonseverktøyet vårt og viser den for hvert klikk. Noe som vi skjønner er helt uholdbart og vi prøver virkelig å finne en løsning på dette. Takk for tålmodigheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJ<3 Skrevet 17. desember 2009 #4 Del Skrevet 17. desember 2009 SÅ TA BORT HELE driten da, og sett den som en vanlig reklame og ikke en pop up! Tror jeg snakker for mange når jeg sier at Lego Duplo nå er lite fristende å kjøpe med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampetrollet Skrevet 17. desember 2009 #5 Del Skrevet 17. desember 2009 Enig og Amen ! Den duplo reklamen som popper opp hver gang jeg skal inn på et nytt innlegg gjør at jeg faktisk ikke gidder å gå inn på Dib mer, -ville bare si min mening før jeg forsvant ... Må være måte på hvor lang tid man skal vente før man kan få se på et innlegg eller svare !!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 17. desember 2009 #6 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi beklager dette, jeg har forhørt meg med selgeren av denne annonseplassen og hun har forsikret meg om at denne annonsen ikke skal på i dette formatet fra og med førstkommende søndag. Nå vises den mer enn 2 ganger hos oss hvor den fungerer slik den skal også fordi frekvensen på den måtte settes opp litt nå på slutten av annonseperioden. Vi beklager ulempene dette får for våre brukere og takker igjen for tålmodigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akvarangen Skrevet 17. desember 2009 #7 Del Skrevet 17. desember 2009 Må bare signere denne.. For det første frister det svært lite å kjøpe duplo igjen, for det andre er det ikke mye lenger jeg gidder å prøve meg her inne - så lenge den reklamen popper opp for hvert klikk. Ikke engang når jeg klikker den vekk får jeg opp den delen av sida som har vært skjult. Ekstremt irriterende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå