Denisel Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Hadde pos EL test søndag morgen (like sterk som kontrollstreken)..Mandag hadde jeg el "smerter" på den ene sia og.. hadde også el slim på fredag .. men i dag tidlig kom det El slim igjen..?? hva er dette?? )
Indigo 08-10-13 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Kanskje rester etter dere begge? Tok du test mandag og tirsdag også for å se om de ble neg?
Denisel Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 brukte opp resten av el testene på søndag.. dum som jeg er:( haha.. tok en på morg og en på ettermiddagen-..begge strekene var sterke. Og jeg hadde strekkbart gjennomsiktg slim som kom i dag på fredag.. så kom det igjen i dag tidlig.. kan det komme slim etter eggløsning og? Hadde ikke sex i går da jeg trodde at el var overstått.. men hadde det mandag kveld og tirsdag kveld.. er det fortsatt mulig å bli befrukta denne pp da? Tusen takk for svar!
Indigo 08-10-13 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk og positiv el-test søndag, teststrek MYE sterkere. Mandag fortsatt positiv, men da var strekene like sterk, tirsdag negativ. Tipper det holder at du hadde sex dagene før, og mandagskvelden. Dessuten sies det jo at det er størst sjanse for befruktning om man har sex 1-2 dager før eggløsning. At guffa allerede er der inne og venter på egget;) Jeg synes forresten det er veldig vanskelig å se forskjell på el-slim og mannens guffe. Det kan fortsatt komme en del rester et par dager etter sist vi hadde sex..... Men så spennende, da hadde vi el samtidig:) Ikm 2. juledag her!
Denisel Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2009 hehe.. det ekke så lett.. jeg syns "guffa"er mer hvitaktig mens el slimet er helt blankt... Wohooo spennende! Tenk om det kalffer for oss denne mnd! Det hadde vært så utrolig bra!! Masse lykke til til deg . Jeg har ikm 26-27.. så da håper jeg tanta vår holder seg laangt langt borte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå