Mammamø! Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har en baby på snart 4 uker, og hun virker ganske forkjølet stakkars. Det surkler og hun hoster og nyser, og hun er litt tett i nesa. Er mitt andre barn, så jeg drar ikke rett til legen ( selv om det er bedre med en gang for mye enn en gang for lite, jeg vet det). Hun spiser bra og fordøyelsen og søvnen ser ut til å funke bra. Spruter litt morsmelk i nesa hennes, og har også sprutet inn litt sånn sterilt saltvann. Bør hun være inne? Er det noe annet man kan gjøre? Er det egentlig vanlig at så små babyer blir forkjølet?
MiMa09 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Gutten min ble forkjøla da han var 3 uker. Skikkelig ubehagelig å høre på hvor tett han var. Og det tok lang tid før det gikk over. Det vi gjorde var bruke saltvann i nesa, deretter nesesuger sånn at vi fikk ut gørra Bygget opp under hodeenden i senga sånn at han lå litt skrått, surkla ikke så gærnt om natta da. Jeg holdt ikke gutten min inne. Han var i grei form utenom alt snørret og hostingen. Og ja. tror det er vanlig at de blir forkjøla til tross for at de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå