Gå til innhold

Trønder på vei!!

Anbefalte innlegg

Etter 8 år med p-sprøyte, for så å gå over på pillen for et år siden for å få tilbake menstruasjonen, så sluttet jeg på pillen i oktober, da enda ingenting hadde skjedd!

Mensen kom 2.November, og 5 desember hadde jeg gått med det jeg trodde var menssmerter i over en uke, og bestemte meg for å kjøpe en test, sånn bare for moro skyld :) Moro ble det jaggu, da den viste "gravid, 3+" :) Jeg som var så sikker på at jeg kom til å få problemer med å bli gravid!!

Er overrasket og utrolig glad, og skjønner ikke bæret av disse termingreiene, men terminkalkulatoren sider jeg er 6+1, og da fikk jeg en termin 11/8-10, og når jeg skrev dette inn her ved registrering, så sier de at jeg er i uke 7? (hmmm.. jeg er 6 uker + en dag, dvs at jeg er begynt på min 7. uke kanskje??)

Jaja, Hoppende glad er jeg i allefal, selv om jeg bekymrer meg over alt jeg spiser, at jeg enda har disse "menssmertene" som tildels er ganske kraftige, samt ømme pupper :)

Bekymrer meg litt over at jeg mest sannsynlig må begynne på svangerskapspenger ganske raskt, pga spesiellt arbeid, og da jeg ikke har noe nettverk av betydning i Trondheim (har reisejobb, og flyttet hit ned etter at jeg begynte i den) så er jeg litt redd for å det kan bli et langt og kanskje litt kjedelig svangerskap!

Men den tid, den sorg! Nå er jeg bare kjempeglad og nysgjerrig på alt som skal skje fremover ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141141028-tr%C3%B8nder-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Gratulerer med positiv gr.test :) Så moro...Jeg har termin den 13 august,så dette blir spennende :)

Bare finn noe glede i hver dagen og legg opp planer,så skal du se at dette svangerskapet kommer til å gå kjempe fort. Ser at du ikke har noe nettverk i Trondheim,men det kan du jo lett få her...sikkert noe BIM treff i område rundt derhvor du bor.,.så kommer du fort i kontakt med andre mennesker.:)

Ønsker deg all lykke til videre med svangerskapet ditt...gleder meg til å følge deg,gjennom her :)

Klem

Hei hei !!!

Trønder på vei her også gitt... Er 6 + 3 og har termin 17 august 2010 !

Vi har derimot prøvd i 9 måneder denen gangen, men med førstemann ble jeg gravid på første forsøket, rakk å få mensen 1 gang etter pilleslutt..

Lykke til da (",)

Tusen takk for koselig velkomst :)

Nå ser det ut til at jeg likevel kan fortsette og jobbe litt utover våren, men håper jeg kan treffe flere i samme situasjon her da! Hadde vært kjempekoselig å få litt flere kjente her i barteby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...