Gjest Mammamoms Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Det har så lett for å bli en standardfrase... "Gratulerer så mye med 60-årsdagen" og så vrir jeg hodet nesten rundt for å finne på noe annet passende å skrive. Jeg blir glad om det er flere som legger igjen forslag! :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Skriver alltid noe personlig jeg. Hva mamma betyr for meg, hvor glad jeg er i henne, og at jeg er heldig som har fått akkurat henne til mamma.
Gjest Mammamoms Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Dytt, dytt:) Det må da være noen som har et lite dikt eller vers??
Gemini7 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Disse diktene har jeg skrevet til mine foreldre til hhv bursdag og jul, da ble de veldig rørte:) Några hjärtan är skatter... Några hjärtan är skatter, som aldrig kan ta slut. Ägaren strör det givmilt i solströmmar ut. Tacksamma tar vi gåvan i varsam hand. Hell och säll, välsignad du, som aktar guld som sand! Några hjärtan är eldar, som brinner djupt i lönn. I kallaste natt där kastas ett återsken på snön. Så bergtagen ingen i ständig längtan går som den som har sett det skimret en natt och fram till elden trår. -Karin Boye Eller : DET NAMNLöSA Mycket gör ont, som inte har namn. Bäst är att tiga och ta det i famn. Mycket är hemligt och dunkelt och farligt. Bäst är att bära det vördsamt och varligt. Bäst är att tryggt på det hemliga tro utan att peta på frön som gro. "Här gick aldrig tanken på spaning. Allmoder, led mig med säker maning!" Gott är att lyss til sin Moders röst - ordlöst bekymmer får ordlös tröst. Karin Boye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå