Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Driver og rydder litt i papirene våre nå- det er MYE skrot og maaange gamle kort av ulikt slag... Men hva gjør man med sånt no egentlig? Kaster eller tar vare på? Ligge og støve ned i en skuff er vel uansett ikke så veldig verdig kanskje..
MintCondition Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg legger alle kort og slikt i egne esker jeg, syns det er fint å ta vare på
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 hmm..ja, det synes jo egentlig jeg også, men er jo så mye... og har jo ikke sett på dem på flere år nå, men kanskje, kanskje en dag- nærmere pensjonsalder:p Er jo synd å bare kaste dem også..
Gjest Mammamoms Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har en halvstor bunke med sånne diverse kort. Synes det er fint å samle på, og koselig å sette seg ned en sjelden gang å titte gjennom:)
___ Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tar vare på kjærlighetsbrev og noen kort ol, men detaller meste går i søppla rett etter at høytiden er over.
erteposen + 4 Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Veldig få. De har jo bildene selv:)
Tokatter_USA Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har aldri kastet et eneste kort eller brev. De ligger i en stor pappeske fra Ikea. Nå får jeg ikke så mye i brevform lenger, så det blir mest kort, og det er vel ikke så spennende som gamle brev. Men jeg sparer på gamle eposter også, jeg!
Tokatter_USA Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Det er forresten gøy å se på veldig gamle kort fra en par-tre generasjoner tilbake. Man kan lære mye av det! Så jeg sparer vel mest for fremtidige generasjoner, mer enn for meg selv. Men en gang leser jeg vel gjennom det, jeg også.
yasmina Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Vi tar vare paa alt med bilder paa Vi henger dem opp paa veggen i trappa, The Wall of family n' friends . Er kjempe koselig.
camilla^ Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Alle kort med bilder havnet i mitt og gubbens fotoalbum. Julekortene ungene får i sitt navn havner i deres album, om det er bilde eller ei. Takkekort osv kommer i album. Resten av kortene blir kastet om det ikke er fine kort, om ikke jeg husker å levere de til mamma. Mamma sparer på alle kort i en eske. Hun bruker forsiden til ulike ting. Til å lime på fyrstikkesker, laminere og lage pakkelapper, eller helst andre ting. Kunne igrunn tenkt å gjøre det selv, men jeg har ikke så stor plass at jeg kan, så jeg år heller gå til mamma om jeg trenger noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå