Gå til innhold

bursdag??

Mrs. Fix It- stor+liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa blir 1 år på fredag, da hopper vi inn hit=) lurte på hva gjorde dere for deres små på denne store dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ettårsbursdag for to uker siden. Vi hadde tre selskap siden familiene våre bor langt unna og bare en av dem kunne komme på selve bursdag, og så hadde vi et selskap helgen etter for et par venninner med barna deres. Vi gjorde ellers ikke så mye spesielt. Hadde selvsagt gave til ham, hadde ballonger, bakte kake og spiste god middag. Det blir nok heller litt mer forseggjorte fester når han blir litt eldre og ønsker seg det.

Skrevet

takk for svar=) blir nok kaker og kaffi og pølse til de små hadde vi tenkt, litt ballonger osv.. her kommer alle de nærmeste, hun har noen søskenbarn og eg har venninde med unger som kommer:) så samler alle=) blir nok litt mer når de blir litt eldre ja

Skrevet

Snuppa ble 1 år i begynnelsen av desember.

Vi feiret bursdag to uker før selve dagen, for at vi skulle få det til (bor langt unna). Da hadde vi invitert veslas besteforeldre og tanter og onkler, og faddere.

Serverte pizzaboller og salat, også var det kaker etterpå. Hun fikk smake på bløtkake for første gang, ellers gikk fruktfatet og rosinene ned på høykant! :)

Hadde såklart bursdagskrone(som faktisk fikk sitte på hodet!!), ballonger og pakker:)

Selve dagen feiret vi alene vi tre. Vi hadde blåst opp masse ballonger - hun elsker det! Også var det pakker og bursdagssang.

Hadde bakt kake som vi spiste utpå dagen, i tillegg fikk hun smake kakao med krem og et par nonstop! ;)

Vi var ute og akte, hun fikk bade leeeenge i balja si, trillet ball og vi bygde sikkert 1000 legotårn - og sånne ting som hun liker:) Er det bursdag er det bursdag (hun hadde bursdag på en lørdag, slik at vi var hjemme begge to).

Etter at hun var i seng så feiret jeg og pappan med god mat og vin :)

På mandagen etter kom et par fra barselgruppa å spiste kake og lekte litt;)

Stas med bursdag, men blir nok mer når hun blir større:)

Hun skjønte jo ikke bæret av pakker og kakelys og krone på hodet. Men var artig da;)

Skrevet

Med alle mine har me hatt 2 selskap. Eit med familie på sjølve bursdagen. Og eit med venner.Første åra har det stort sett vore mine venniner med barna sine,men ungane har vore født det samme året som bursdagsbarnet. Nå blir snuppa 5 i februar,og då tenker eg at ho skal få velge kven ho vil ha .Kan ikkje bli slik at det er mine venniner tenker eg....=)

Skrevet

kjørte en runde med familie på selve dagen og deretter utebursdag med venner av oss med barn lørdagen etter. (i mars! hehe) kjempevellykket!

Menyen var pølser og kaker/boller begge ganger.

Skrevet

=) har tenkt å feire 2 ganger, en med familie og en med venner senere,men i år slår vi 2 fluer i en smekk å har en stor=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...