blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Noen som har noen hotte tips på hvor jeg kan få kjøpt mammatøy etterhvert?? pleier vanligvis å kjøpe klær på litt storestr avd. så det er ikke så lett å finne noe tror e... Tips taes i mot med takk
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 ... har egenlig ikke noe tips....men tenker at når vi er på våres største... da er det sommmmmmmmmmer :-D shorts og singlet... juhu... korte tights og lette topper..... trenger ikke store gensere og svære jakker...gleder meg litt jeg, kjenner jeg :-D
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 gleder meg e au,.. men vet jo at jeg er stor fra før av så jeg får vel da begynne å kle me i laken... hahaha sikkert det eneste som passer innen det!!! *Ler litt mens e ser det for meg... hihih*
Elfi regndråpe Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 http://www.motherhood.com/ har mammaklær i store str. Det koster jo litt ekstra å bestille fra usa, men det kan kanskje være verdt det hvis du ikke finner noe her hjemme?
ღMadame_mim ღ Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Du måå jo ikke handle de klærne som heter mammaklær da.. jeg er stor fra før og har ingen mulighet til å komme meg inn i mammabukser osv fra hm og andre kjeder.. Det jeg har gjort er å handle helt vanlige tunikaer, strikket kjoler osv som ikke strammer på magen og kjøpt tightser til å ha under. Disse kan du jo kjøpe i vanlige butikker, de passer for de aller fleste. jeg handlet mine på expecting som er en mammabutikk, men det er fordi jeg elsker dem som går over magen istedet for å slutte midt på magen, da ruller de bare ned, fryktelig irriterende! I tillegg har jeg handlet noen lange topper og gensere på cubus. Gjerne av dem som henger på stativet hvor det er 2 for 179kr eller hva nå det er. Disse er det god stretch i og passer garantert til deg også!! Jeg er nå 30 uker på vei og har fremdeles ikke noe problem med å finne klær :-)
Krøvvel Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 De svarte mammabuksene fra HM i XL passer meg fint og jeg er 52 til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå