Gå til innhold

mammatøy for oss med polstring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen hotte tips på hvor jeg kan få kjøpt mammatøy etterhvert?? pleier vanligvis å kjøpe klær på litt storestr avd. så det er ikke så lett å finne noe tror e...

Tips taes i mot med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... har egenlig ikke noe tips....men tenker at når vi er på våres største... da er det sommmmmmmmmmer :-D

shorts og singlet... juhu...

korte tights og lette topper..... trenger ikke store gensere og svære jakker...gleder meg litt jeg, kjenner jeg :-D

Skrevet

gleder meg e au,.. men vet jo at jeg er stor fra før av så jeg får vel da begynne å kle me i laken... hahaha sikkert det eneste som passer innen det!!! *Ler litt mens e ser det for meg... hihih*

Skrevet

http://www.motherhood.com/

har mammaklær i store str. Det koster jo litt ekstra å bestille fra usa, men det kan kanskje være verdt det hvis du ikke finner noe her hjemme?

Skrevet

Du måå jo ikke handle de klærne som heter mammaklær da..

jeg er stor fra før og har ingen mulighet til å komme meg inn i mammabukser osv fra hm og andre kjeder..

Det jeg har gjort er å handle helt vanlige tunikaer, strikket kjoler osv som ikke strammer på magen og kjøpt tightser til å ha under. Disse kan du jo kjøpe i vanlige butikker, de passer for de aller fleste. jeg handlet mine på expecting som er en mammabutikk, men det er fordi jeg elsker dem som går over magen istedet for å slutte midt på magen, da ruller de bare ned, fryktelig irriterende!

I tillegg har jeg handlet noen lange topper og gensere på cubus. Gjerne av dem som henger på stativet hvor det er 2 for 179kr eller hva nå det er. Disse er det god stretch i og passer garantert til deg også!!

Jeg er nå 30 uker på vei og har fremdeles ikke noe problem med å finne klær :-)

Skrevet

De svarte mammabuksene fra HM i XL passer meg fint og jeg er 52 til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...