mess82 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 hei! jeg og samboeren hadde sex dagen før jeg fikk mens, blødde tilnærmet normalt i en dag, så har det vært så å si ingenting...kan dette være tegn på graviditet? hvor lenge må jeg vente før jeg kan være sikker på at testen er korrekt?
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 altså... du blir ikke gravid dagen før du får mensen, du blir gravid ca to uker før mensen. Men hvis du hadde sex da og, kan du teste nå.
mess82 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 er det ikke dag 1-8 man er mest fruktbar? å sæden kan overleve i 4 dager? hmm..er jeg helt på bærtur? aldri hatt slik mens før....er nervøs også da jeg mistet i uke 11 for bare 3 mnd siden...
Flutili Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 vanligvis er det ca 14 dager før du venter mens som er den mest fruktbare perioden, men det varierer jo selvsagt fra kvinne til kvinne.
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med dag 1- 8? At man er mest fruktbar under mens? Det er da man er minst fruktbar. Hvilken dag i syklusen man er mest fruktbar er avhengig av sykluslengden, med en syklus på 28 dager finner eggløsningen sted omtrent midt i. Men dette varierer. Eggløsning skjer hvertfall hos de fleste 12- 16 dager før mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå