Gå til innhold

MÅ bestemme meg innen i morgen tidlig!

Anbefalte innlegg

Etter mye tull med vogna vi har nå skal vi i morgen bytte den inn i en annen. Jeg vil ha en trehjuling med luftehjul vendt mot meg. Det finnes jo ikke - så da blir det en trehjuling med luftehjul.... (vi har en simo som mellomvogn). Derfor: HVILKEN SKAL JEG VELGE??

TFK er utelukket, Spirit S har ikke luftehjul.... Har vel egentlig kommet fram til at vi har følgende å velge mellom: OTH og EW Sky... (evt EW Quatro). Noen som har hatt begge og kan sammenlikne?? Jeg syns bare alle har positivt å si om begge!

Takk for råd!!

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har hatt MB og var veldig firnøyd med den. Solgte pga at jeg ikke var klar for å ha poden vendt fra meg. Trillecomforten er fantastisk.

Det negative med denne vogna i mine øyne er:

*at den blir lang sammnelagt og tar derfor en del plass i bilen.

*Du kan ikke heve fortbrettet (kan ikke på EW heller)

*Regntrekket som fulgte med var tett(dogget inni der), stort og klumpete.

*Bumperbar fulgte ikke med (gjør jo det på EW) Det spiller jo ikke rolle for vognens egenskaper men når den i utgangspunktet er så dyr så burde man få med den i prisen!

Nå ventes nr2 og vi skal ha EW søskenvogn (tror jeg da) Har god tid enda vi. Håper du finner ut av det.

Jeg hører stadig at den vogna ikke er å anbefale, så den har hvertfall ikke vi vurdert... Den anbefales ikke blant annet fordi den er mer ustabil enn f.eks TFK og OTH sin trehjuling. Husker ikke om det var flere grunner til det..

OTH er bra men utrolig lang sammenlagt og jeg liker ikke foldene på siden som tar mye av sitteplassen når man har den i sittestilling. Veldig glad i EW sky men ville definitivt valgt Quatro om jeg fikk velge. Den har den ene tingen jeg savnet: justerbart fotbrett.

Annonse

Ville aldri valgt OTH, det er den største drittvognen jeg har vært borti. Dyr og simpel vogn, ustødig (spesielt når du bytter til sportsdelen og barnet skal sove, tyngefordelingen blir helt feil), stellevesken er ELENDIG på alle måter selv om den ser fin ut. Liten fjøring så du kan ikke "vugge" babyen, og fortauskanter er et mareritt. Det er kjipt å ikke kunne ha barnet imot deg i utgangspunktet når du bytter til sportsdelen (vi byttet ved 6 mnd og da er det litt tidlig å ikke se mamma, men baggen var for liten rett og slett). Du kommer til å IRRITERE deg over knottene på hjulene som alltid tar borti når du skal igjennom smale steder (for denne vognen er faktisk ganske bred med hjulene og knottene). Desuten må du kjøpe ekstradeler i tillegg, f. eks den bøylen til sportsdelen som koster nærmere 600kr. Det er liten beskyttelse mot sol om sommeren med kalasjen til baggen/sportsdelen, og ingenting mot vind/kulde om vinteren (nå har jeg emmaljunga og det er himmelen av beskyttelse mot alle værforhold). Sportsdelen kan heller ikke rettes helt opp til 80-90 grader, så når barnet skal sitte så blir det liksom litt liggende uansett. OTH er et tap-tap valg i mine øyner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...