ønsker nr 3!!! Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er gravid på 7 uker nå men jeg er kjempe redd. Det er det andre barnet, har aldri vært redd på den første barnet. Men nå tenker jeg veldig mye. For 2 uker siden fikk jeg bitte litt rosa blødning i noen timer bare når jeg tørker med papir neste dag etter samleie. For en uke siden fikk jeg det også veldig lite som også ble i noen timer når jeg tørker meg. Jeg har fortsatt symptomer. Hva er det jeg skal gjøre vil ikke dra til ul kanksje det er for tidlig å se hjertet. Det har skjedd med mange og de ble mer beskymret. Kanskje jeg er redd pga de innleggene som er i barnimagen MA og SA og tom fostersekk.. osv Er det noen som har fått rosa blødning og det gikk bra. Takk på forhånd
ida123 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Akuratt det samme skjedde med meg i uke 5, men jeg fikk beskjed om at det ikke var noe farlig siden jeg hadde blødd så lite og ikke hatt vondt. var på ul og da fant de ikke noe hjerterytme men det var fordi at det var så tidlig i svangerskapet. Jeg kom tilbake en uke etter og da fant de den Så det er sikkert ikke noe farlig med tanke på hvor lite det var. De sier at dersom det er en spontanabort blør man MYE og har ganske vondt. Du må bare få deg en time til ul, så får du det bekreftet. siden du er i uke 7 kan de nok sikkert se hjerterytmen Lykke til:)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 ..forrige sv skap blødde jeg tre ganger.. ultra etter hver gang.. aldri noe galt.. Hjerte kan du se når du er så langt som du er nå. Jeg var idag, og er akkurat 7 uker. - hjerte blinka så fint :-) Bestill time du, så blir du roligere.
*Lille Persille" Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Forrige gang blødde jeg litt jevnt og trutt i de 3 første månedene men det gikk bra. Var også kjempebekymret. Det går nok sikkert fint for deg også, prøv å slappe av og bekymre deg minst mulig :-)
ønsker nr 3!!! Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 tusen takk for svarene jeg har blitt bedre etter det dere skrev. det er fint å få snakke med andre om det de er redd for. Skal bestille ul så fort som mulig tusen takk og lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå