(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2009 #26 Skrevet 15. desember 2009 Kjempekoselig! Og vel, kniven.. den fikk nure ut av skallet sitt og til å reagere! Poenget her er å gi barn mot og guts til å stå frem når situasjonen krever det! 5åringen min påpekte at nure var dødstøff når han endelig fant stemmen sin. <3 såklart elsker vi jul i svingen. i dag så jeg og kjæresten dagens episode mens vi spiste middag selvom Lille er hos mormor! hahahahahah!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 15. desember 2009 #27 Skrevet 15. desember 2009 Vi elsker det alle mann Men da det ble tatt frem en kniv reagerte jeg skikkelig. Men bortsett fra det så er det bare helt fantastisk
Augustspire<3 Skrevet 15. desember 2009 #28 Skrevet 15. desember 2009 Jentene elsker det... Dagens høydepunkt;o)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 15. desember 2009 #29 Skrevet 15. desember 2009 Eldste på 4 har berre sett ein halv episode og likte det IKKJE. Han sat med rynka panne heile tida og kommenterte at det ikkje var lov å sei sånn og sånn til kvarandre. Etter ei stund gav han beskjed om at dette passet nok best for de ungene som e litt større. No har eg ikkje sett mykje eg heller, men er einig med han. Det passar ikkje for VÅR 4-åring. For mykje krangling og bråk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå