Gå til innhold

Noen her som er konisert? (kort livmorhals)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en konisering for ca 2 år siden pga celledelig i livmorhalsen. Var hos legen på mandag men han sa veldig lite om akkurat det. Bare at jeg skal tilbake torsdag til Gu for å se på livmorhalsen og at jeg kankje skal få en tidlig ultralyd.Livmoren min er også speilvendt (ligger innover istedet for utover) Så skulle han se hva de ev. skulle gjøre, men han gav meg ikke noe mer informasjon.

 

Er det noen andre som er konisert og vet noe om hva det egentlig innebærer iforhold til et svangerskap?

 

Har lest litt på nett men ble mest skremt. Det er viss farlig for spontanabort/ tidlig fødsel. Er i min 7'ende uke nå og håper så indelig at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg måtte også koniseres (er det det rette å kalle det?) for snart 3 år siden, jeg ble gravid 6 mnd etterpå og hadde ingen som helst svangerskaps problemer.

Jenten min var tilogmed en uke over termin.

 

jeg er nå gravid igjen ca 7 uker som deg, og har ikke tenkt på risikoene med for tidlig fødsel osv....det hjelper ikke å være bekymret:)

 

Det går nok bra skal du se:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en konisering for ca. 3 år siden selv og har peøvd å lese litt på nettet men fant ut at det ikke var så lurt! Man kan lett bli forvirret og skremt av det tror jeg. Har en venninne som har vært igjennom det for noen år tilbake og hun hadde ingen problemer i sitt svangerskap: :)

Men jeg hører også gjerne andres historier om dette temaet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere. Så bra at du (mamma08+spire) og venninne din BirteLill ikke har hatt noe problemer iforhold til dette. Jeg vil jo ikke gå å bekymre meg unødig. Legene følger jo uansett opp dersom det skulle være noe. Og jeg får jo vite i morgen på GU hvordan det ser ut inni der så får håpe alt ser bra ut :)

Kan jo skrive i morgen hva legen min sa om det :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...