Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Fikk endelig oppleve å se et bankende hjerte. er så ubeskrivelig happy nå....har termin 4/8-10.....er helt utrolig, klarer liksom ikke helt å fatte det enda*gliser*så nå håper jeg at nurket blir der inne inntil terminen!!! *XXX*
vindenn1 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 da er vi to, stjernoye!! Så et lite flimrende hjerte og spira er 0.8 cm og ventes den 7 august....herlig var det, og jeg slapper maaasse mer av nå merker jeg, når jeg vet at det som er det inne, lever og har det fint
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 min var ca 1.0 cm, ja jeg og, det er så utrolig deilig å vite=D masse lykke til fremover da=) vi får slå følge fram til august=D
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 ååå ståpels her.... Jeg også var på ultra idag... blinkende hjerte og ni mm lang.. termin 4. august jeg og... fikk bilde...:-D
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 jeg fikk også bilde=D
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 snålt å se den lille prikken der... en liten baby.. :-)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2009 ja er helt utrolig=D har du sagt det til familie og venner? jeg lurte på å ta kopi av ul bildet å legge ved gaven*ler*
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 hos oss visste alle alt, helt fra starten...så ingen hemmeligheter her nei... gøy ide :-) gjør det :-)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2009 aha, vi mista i aug så jeg turde ikke si noe til noen=( kom til ul og fikk bare se en svart klump=(( så derfor har vi holdt munn...pappa ble så utrolig lei seg da det skjedde.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 jeg har og vært på ultralyd i dag.. vi fikk termin 2/8-10 så detta blir spennende....... Jeg har også vurdert å legge ul-bildet under treet til svigerfamilien...men er ikke sikker på at de blir like begeistra som oss :S de er litt.... kremt... spesielle... så jeg får tenke litt på det egentlig
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 forstår... vi var åpne sist gang også, det funka for oss. Vanskeli å holde det hemmelig... møter bra med forståelse både privat og på jobb... nå har jo vi vært heldige da... for ingen veldi skumle ting har skjedd...
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2009 det er jo kjempe bra da=) jeg ga beskjed på jobb da. enda jeg hadde nett begynt der, men han visste at jeg mista i sommer og at jeg ville bli gravid så fort som mulig igjen, likevel ansatte han meg...så jah ser på det som veldig positivt=D hvor kommer du fra? hvor gammel er førstemann?
sister wanted Skrevet 16. desember 2009 #13 Skrevet 16. desember 2009 Var på ultralyd i går, jeg også. Gråt en skvett da jeg så det bankende hjertet. Ble satt noen dager tilbake fra det jeg trodde selv. Ny termin 9. august. Spiren var 7.5 mm. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå