Gå til innhold

da har jeg vært på tidlig UL=)=)=)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig oppleve å se et bankende hjerte. er så ubeskrivelig happy nå....har termin 4/8-10.....er helt utrolig, klarer liksom ikke helt å fatte det enda*gliser*så nå håper jeg at nurket blir der inne inntil terminen!!!

*XXX*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to, stjernoye!! Så et lite flimrende hjerte og spira er 0.8 cm og ventes den 7 august....herlig var det, og jeg slapper maaasse mer av nå merker jeg, når jeg vet at det som er det inne, lever og har det fint :)

Skrevet

min var ca 1.0 cm, ja jeg og, det er så utrolig deilig å vite=D masse lykke til fremover da=) vi får slå følge fram til august=D

Skrevet

ååå ståpels her....

Jeg også var på ultra idag... blinkende hjerte og ni mm lang..

termin 4. august jeg og...

fikk bilde...:-D

Skrevet

jeg fikk også bilde=D

Skrevet

snålt å se den lille prikken der... en liten baby.. :-)

Skrevet

ja er helt utrolig=D har du sagt det til familie og venner? jeg lurte på å ta kopi av ul bildet å legge ved gaven*ler*

Skrevet

hos oss visste alle alt, helt fra starten...så ingen hemmeligheter her nei... gøy ide :-) gjør det :-)

Skrevet

aha, vi mista i aug så jeg turde ikke si noe til noen=( kom til ul og fikk bare se en svart klump=(( så derfor har vi holdt munn...pappa ble så utrolig lei seg da det skjedde.

Skrevet

jeg har og vært på ultralyd i dag.. vi fikk termin 2/8-10 så detta blir spennende.......

Jeg har også vurdert å legge ul-bildet under treet til svigerfamilien...men er ikke sikker på at de blir like begeistra som oss :S de er litt.... kremt... spesielle... så jeg får tenke litt på det egentlig :)

Skrevet

forstår...

vi var åpne sist gang også, det funka for oss.

Vanskeli å holde det hemmelig... møter bra med forståelse både privat og på jobb...

nå har jo vi vært heldige da... for ingen veldi skumle ting har skjedd...

Skrevet

det er jo kjempe bra da=)

jeg ga beskjed på jobb da. enda jeg hadde nett begynt der, men han visste at jeg mista i sommer og at jeg ville bli gravid så fort som mulig igjen, likevel ansatte han meg...så jah ser på det som veldig positivt=D

hvor kommer du fra? hvor gammel er førstemann?

Skrevet

Var på ultralyd i går, jeg også. Gråt en skvett da jeg så det bankende hjertet. Ble satt noen dager tilbake fra det jeg trodde selv. Ny termin 9. august. Spiren var 7.5 mm. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...