Gå til innhold

Er det flere her som var her mye i 06/07:)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk med min første som ble født i januar 07 var her mye da og var ganske aktiv, flere enn meg? gutten min blir storebror når han er 3,5, er det en grei alderforskjell?? tenkt å la han få være med å delta mest mulig:) han betyr hele verden for meg, lurer veldig på åssen d blir å bli 2 barns mor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var her endel. Fikk ei jente apr 07. Hadde samme nicket da....bare slengt på litt til nå :)

Skrevet

Jeg var her også :) Fikk en jente i juni 07 :) Hei Sirkeline. Alt bra med deg???

Skrevet

Jeg var her en god del. Fikk jente oktober 06.

Skrevet

jeg var her også mye =)

fikk en gutt april07.

Skrevet

Artig!

Også jeg var her en del, og fikk også en gutt i april 07 ;)

Blir spennende og bli tobarnsforelder ja!

Skrevet

Jeg var her ...observerte iallfall mye! skrev ikke så mye selv da men.....fikk tredje barn i juni 07 og venter nå nr 4

Skrevet

Jeg var også her 06/07, og fikk en gutt i juni 07. Ikke like ofte her inne denne gangen, men kanskje mer etterhvert som det glir inn at jeg skal bli mamma til en til:)

Skrevet

Jeg var her, fikk jente nr 2 i mai 07. annet nick: Tror det var shr&e&lillesusyQ eller noe i den dur

Skrevet

Hei

Har mars -07 gutt

Skrevet

jeg var her en del, fikk en gutt i juni 07. Nå skal jeg ha mitt tredje i juli 10:)

Skrevet

Jeg fikk en jente mars 06, og hadde en SA i uke 12 i oktober 2007..

Men har også jente født jan-00 & Gutt født mai-03...

Hører egentlig til i 3 trim...

Skrevet

Hei,

jeg har en gutt som ble født juni 06. Han blir 4 før han blir storebror. Tror det blir helt greit. Vi var sammen med venner i går som har en liten jente på 7 mnd, og han stod å underholdt henne mesteparten av tiden. Det var utrolig koselig å se, og jeg har begynt å glede meg mer og mer etter det. Tror han blir en super storebror! Han var skikkelig forsiktig og lot henne klore seg og dra i håret uten at det gjorde noenting (ikke vanlig oppførsel for han!)

Var her ganske mye i 2006 forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...