Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hei, akkurat kommet inn her, er vel 4+3 eller noe idag. Også kom jeg på - når ringer man legen for første time? Har jo glemt alt på 2 1/2 år jo.. lykke til, til alle sammen!!! c",)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 ... gratulerer med baby i magen :-) Ringe kan du vel gjøre når som helst, men er det ikke vanlig å starte svangerskapskontrollene når man er 12 uker på vei da? Ble litt usikker selv. Jeg skal tilbake til lege rundt den tiden. Lykke til :-)
:) ! Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer Mellom uke 8 - 12 er det vanlig med første kontroll
new_dawn Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer og velkommen! Henger meg på de andre som sier at første kontroll er vanlig like før eller i uke 12, hvis du ikke har noen plager da, såklart.
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2009 Tusen takk for hyggelige svar! ok, ingen plager her, så da kan jeg bare vente litt da. Men tenkte på en ting; Når man skal søke på fødepalss i Oslo, så må man jo nesten søke uke 6, for å få plass, stemmer ikke det? Forrige gang søkte jeg uke 12, og ble videresendt 3 ganger, og det er jo litt kjedelig å ikke få det sykehuset man ønsker.. Noen som har erfaringer med det? c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå