Alessandro+baby i magen :) Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 fikk nettopp positiv cb test , men tør ikke håpe for mye enda, så jeg sendte ut mannen for å kjøpe en med uke indikator ...vi får seee
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Hvis du har fått en positiv CB test, så er du nok gravid gratulerer så mye! Hvor langt er du på vei? Jeg testet selv positiv igår, 3 dager etter IKM med både billigstrimmel og CB digital. Tenk, vi skal bli mamma'er
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Heiiiii Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, jeg bare fikk ikke mensen så jeg tenkte at jeg kanje var gravid så jeg testa, jeg ga opp for lenge siden med å teste hver mnd. fordi det aldri gikk, men nååå... gubben kommer nok snart med testen min hvor langt er du på vei???? klem og tusen takk !!
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er er 4+ 4 idag sånn ca :-) Har ingen symptomer bortsett fra at jeg har litt stikninger i magen av og til, mest på venstre side. Krysser fingrene for enda et positivt resultat når gubben kommer hjem Lenge siden du skulle hatt mensen?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok jeg er gravidd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! herregud !!! jeg kan ikke tro det !!! det står Gravid 3+ omg !!!! jeg er helt fullstendig lykkelig !!!! Gratulerer til deg og !!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer så mye! Hvis det står 3+, så er du vel kanskje minst 5 uker på vei;) Kos deg masse med den voksende magen!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2009 Tusen tussen takk skal du ha !! Masse lykke til til dere alle sammen !! Klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 gratulerer sååååååååå mye :-))
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2009 Takk takk og jeg håper det klaffer for dere og snart ! klem
Ainahel1 Skrevet 16. desember 2009 #11 Skrevet 16. desember 2009 GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skikkeli god jul for dere da ja =D
engel81 - g08, g10 Skrevet 16. desember 2009 #12 Skrevet 16. desember 2009 Gratulerer masse!!! Lykke til i graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå