Gå til innhold

3 barn på 3,5 år oioi:)

maria isabell

Anbefalte innlegg

eg er GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID:) :) :)

ER SÅ GLAD:) :)

men dette blir travelt:) herlig kaos...storesøster og storebror er 3år og nesten 2 år når lille gullet kommer:) har alle hjemme så her blir det liv og røre:) herlig kaos med 3 bleie barn...(storesøster bruker bleie på natta)

håper så inderlig lille gullet klorer seg fast, er bare i uke 4 nå:) eller er eg i uke 5? 4 pluss 2/3...husker aldri slikt....noen som hvet hvor en kan rekne ut termin?

Fortsetter under...

takk:)

godt å høre:) eg syntes det er litt tett, nesten en i året.... men det går

så fint:) ungene kommer til å stor kose seg:)

men eg forstår ikke hvor du tar kreftene dine fra:) akkurat nå er eg så sliten..kvalm,svimmel...har to små som springer rundt og krever mye av meg.... det blir nok betre om 2 mnd... men du har 8 gull....flinke mammaen:)

Annonse

Annonse

Det blir nok helt topp!!!

Her er det 2år og 8 måneder mellom nr. 1 og 3 ;) Og blir 4 år og 5 måneder mellom nr. 1 og 4.

Til tider litt stridt, men ungene har fantastisk glede av hverandre og da blir man jo fort ferdig med småbarnsperioden! I allefall om man ikke skal ha 7-8 stk :)

oi:) så fantastisk:)

tenk hvor gøy dette blir:)

men eg merker at kroppen min er sliten nå....etter dette gullet må eg ha en lang pause....minst to år før neste graviditet...siden våren 06 og mest sannsynlig ut 2011 vil eg endten ha vert gravid eller ammet eller begge deler....og da er det godt med en pause!

• 2 uker senere...

caravelle vurderer eg sterkt, men vi har ikke råd til to biler og mannen må ha bil på jobb og han kan ikke bruke caravelle på jobben....

så vurderer en veldig undommelig kul og sikker 7 seter, finnes det???? tviler sterkt.... (da må vi ha kasse på taket til ferier.)...

bilen må være kul og ungdommelig fordi bilen er vist kortet til mannen....vanskelig å kombinere kul ungdommelig med familievendlig bil til stor familie....det blir stress å flytte ut og inn 3 barneseter hver gang vi skal ut med ungene også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...