Gå til innhold

UL i dag = tvillinger :)

Anne-s

Anbefalte innlegg

Hadde time til tidlig UL idag. Legen viste meg og kjæresten hjerteslag men så begynnte han å le litt for så å vise oss den andre. Han sa han måtte vært i svime sist jeg var der (for 3 uker siden) siden han bare hadde sett en da. Er nå 10 uker på vei ifølge menstermin men legen sa det bare var 9 uker ifølge størrelsen på fosterene. Og antagelig eneggede. De var begge like store (ca. 20 mm) og han kunne se god fosterpuls og spontane bevegelser på begge og det er visst bra.

Kjærsten min ble kjempegla! Jeg er mer bekymret og redd men begge 2 er såklart hjertelig vekommen.

Puh! Fortsatt i sjokk. Termin 24.07.

Håper bare alt går bra videre. Jeg er ekstremt kvalm og dårlig og har gått ned nesten 5 kg iløpet av de siste 2 ukene. Helt normalt ved tvillinger sa legen. Håper det går over snart. Når ble kvalmer bedre for dere?

Fortsetter under...

Gratulerer m tvillinger i magen:-) Klart det er et sjokk til å begynne med, men dere venner dere til tanken, slik som alle endre som får denne beskjeden....:-) Det er en STOR jobb å bli tvillingforeldre, men også mange gleder.

Jeg hadde termindato samme dag som deg, 24.juli- men 2009 da.

De ble derimot født i juni i uke 33+5. Nå ligger de å kravler og ruller på mattene her og holder mammen i ånde.. puh..

Håper kvalmen din gir seg, jeg var kun litt kvalm uke 5-9, så slapp heldigvis unna det verste. Jeg slet derimot med svak livmorhals noe som er vanlig når en er tvillinggravid, så vær obs på det om du kjenner mye nedpress etter uke 20.

Lykke, lykke til videre :-)

Gratulerer så mye med to i magen!

Jeg kjenner meg godt igjen i sjokkfølelsen, men kan love at det faktisk går ganske fort over. Snart blir nok tanken på at det "bare" skulle ha vært en i magen ganske fjern :-) Høres sikkert rart ut nå, men bare vent, he he.

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i mitt tvillingsvangerskap, så jeg har ingen trøstende ord å komme med der.

Lykke til videre i svangerskapet - du har ekstremt mye å glede deg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...