barbalib har to fine gutter Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er opptatt av hvordan sønnen min har det i barnehagen, selvfølgelig er jeg det. Vi får ukeplan på mail, og der kan vi se når de skal ha forming, matte, kos og uteaktiviteter. Den ser jo ganske lik ut hver uke, så jeg må innrømme at jeg ikke alltid ser så nøye på den. Forrige uke var ganske hektisk. Mannen min var bortreist, og hele familien hans skulle komme på besøk i helgen. Heldigvis kom svigermor på torsdag og hadde sønnen vår hjemme på fredag. Ja, jeg sier HELDIGVIS!! I går så jeg bilder i barnehagen av luciafeiringen de hadde hatt på fredag. Hjelpe meg, den hadde jeg rett og slett ikke fått med meg. Jeg blir litt dårlig av å tenke på det, faktisk. Jeg skal nok lese ukeplanen nøyere framover! Nissefesten på torsdag er notert.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Hehehe.. Reagerte ikke på at du ikke leste mailen, men at du faktisk ikke tenkte på det når du så at den 13. desember nærmet seg på kalenderen. Det kan gå litt fort i svingene med de små - mannen min er ekstremt distre. Snill som han er skulle han levere i barnehagen så jeg fikk sove, uten at det var avtalt. Jeg våkner, mann og barn er borte og nissedrakten ligger igjen. Nissefesten jeg hadde nevnt flere ganger var GLEMT! ;P
barbalib har to fine gutter Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Ja, jeg var jo fullt klar over hvilken dag det var, jeg visste at de større barna skulle gå i Lucia-tog på sykehuset her. Vet ikke hvor jeg hadde hodet mitt.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Du husker det neste år, vær du sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå