Gå til innhold

Maxi cosi mura4????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en maxi cosi i mura 4:-)

Har ikke helt bestemt om jeg skal selge den enda,men vurderer det.. Den er turkis med lyseblå innvendig.. kjempe fin vogn... Vognen er nesten ikke brukt da jeg har 2 tette barn,så bruker mest søskenvogn.

Du kan jo si fra om du ønsker mere informasjon:-)

Ja tar ikke mye plass da den er slått sammen:-) Jeg er super fornøyd med vogna.. Testen den på vinterføre idag og syns den var veldig lett å trille på snøføre:-) Veldig kjekt da sportsdelen skal taes i bruk at du kan bruke den begge veiene. Liker å ha barnet mot meg da dem er små:-) Du kan jo evt si fra om det er noe du lurer på??? Får veldig skryt for den farge vogna min er og syns selv fargen er super tøff:-)

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal selge den..

Men har 7 vogne og maxi cosien er den nyeste.. Får rett og slett ikke brukt alle vogene. og blir til at jeg bruker en del søskenvogn da jeg har 2 tette barn. Må vel også selge en av mine 3 søskenvogne:-(

Jepp er både dyp og sportsdel:-)

Har ikke tenkt på pris.. Hva er evt aktuelt for deg??

Har du evt sjekket finn.no om det er noen svarte til salgs der??

Annonse

Jeg har vel hatt den i ca 5 mrd... brukt sportsdelen noen få gange til min største og bruker nu baggen til min baby på 10 uker:-) så den er veldig pent brukt:-) bruker som sagt tidligere mest søskenvogn.

Jeg tror den fint kan gå inn i en liten bil da den ikke er stor sammenlagt. Men er ikke så ofte jeg har den slått sammen da vi har caravelle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...