*lilleclem* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Begynte med tynn maisgrøt for et par dager siden til jenten på 4 mnd. Hun driver og smaker på den med tungen, men helt umulig å si om hun svelger noe i det hele tatt.....Hun åpner ikke munnen for skjeen, men som sagt bare stikker tungen ut og sutter på grøten! Erfaringer noen på om dette er vanlig i begynnelsen? Når det evt endrer seg? Lurt å prøve velling fra flaske istedet? Lurer egentlg bare på om vi er på riktig vei.......
_Mita_<3 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Det høres kjent ut:) Men jeg brukte den fra hipp 4 mnd med banan og en ting til i. Den har gått for fullt på begge ungene her i hus. Mais grøten er jo ikke noe god(syntes jeg da) så kan jo hende det går bedre med en med smak. Bare å prøve litt hver dag.. Minnstemann her var kun litt skeptisk de to første dagene så begynte han plutselig å spise masse å ville ha mer.. Hehe Men prøv den fra Hipp med smak:)
*lilleclem* Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Den skal jeg prøve. Maisgrøten jeg har gitt henne smaker ikke noe godt hvertfall:) Hehe. Takk for svar og krysser fingre for at det blir mindre gris og mer i munn fra dag til dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå