Mille & lillegutt Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 og hjerte banket ;D Den lille er ni uker i dag og 13.8 mm lang! Ikke store tassen! Men jeg lurer på noe.. Legen så i går at jeg var 7+ 6 og at jeg i dag var 9 uker.. Hvordan skal jeg fortsette å telle?? Blir det 9+1, 9+2 osv, også 11 uker når jeg har kommet til 9+6 da eller? Skjønner ingen ting jeg..
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 hmm er litt usikker du. Jeg er i dag 7+5 dager, det vil si at vi nesten er ferdig med uke 8. Så på torsdag begynner vi på uke 9. har du lagt inn termindato på profilen din?? Den hjelper deg med å vite hvilken uke du er i og hva som skjer med fosteret fremover..... hvis ikke så er terminkalkulatoren veldi behjelpelig med mye om du bare legger inn første dag i siste mens... Kanskje legen egentlig mener at du er 8+6?? håper jeg klarte å hjelpe deg litt da
Mille & lillegutt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Fikk bilde og der står det 7+6..Han så til og med det to ganger at i morgen er jeg i uke 9! Spurte en annen lege å han sa det samme..Men jeg skjønner det ikke ;P I følge bim er jeg snart ferdig med uke 9...hmm Noen andre?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Hvis du var 7+6 i går og 8+0 i dag, vil det si at du er 8 fullgåtte uker og er nå inne i din 9 svangerskapsuke Kansje det var det han mente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå