☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Fikk beskjed for 20 min siden om at jeg IKKE får forlenget engasjementet mitt etter 31.12 - lovlig sent å gi beskjed på synes jeg, bare 1 uke før jul!! Tusen takk - for en flott julegave... Heldigvis for at jeg begynte å søke jobb for noen uker siden og heldigvis for at jeg har fått ett annet jobbtilbud (kun muntlig foreløpig) - men det er liksom litt synd allikevel, følelsen av å ha arbeidet hardt og ikke få noe igjen for det... Ikke satt pris på med andre ord... æsj!!! Har gjort så godt jeg har kunnet til tross for dårlig miljø osv... Ingen god følelse for det... Måtte bare få det ut til noen... måtte bare ha noen minutter for meg selv før jeg ringer mannen min og forteller det til ham! Klem
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Fy f..... det er jo helt sykt at de ikke har gitt beskje om før... men er det ikke noe som heter at du skal ha minimum 1 mnd forvarsel på sånt??? ring å takk ja til jobben med en gang=) lykke til=) ikke morro å få dette rett før jul..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Tusen takk Janicღღlykkeligღღmammaღღsnart2 Ja, de har visst om dette helt siden mai måned - først fikk vi (vi er ca 25 ansatte som går på engasjement) vite at det ble avklart før sommerferien - deretter skulle det avklares rett etter sommerferien. Så fikk vi beskjed om at engasjementene skulle avklares i løpet av høsten! Så plutselig finner de ut at vi må søke våre egne jobber på nytt og det skjer i slutten av november, og så får vi da beskjed i dag, 15 des, bare 1 uke før jul... Fy pokker - føler meg så utrolig dårlig behandlet (jeg er jo ikke alene om dette da) - så nå gleder jeg meg nesten bare til å komme meg ut derfra!! Heldigvis at jeg fikk ett jobbtilbud ett annet sted... Tror forresten jeg skal sjekke dette med forvarsel - det står vel i kontrakten... løper å henter det med en gang...
Denisel Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Fy så dårlig opplegg!!! Er det engasjement er det somregel 14 dager eller 1 mnd gjensidig "oppsigelse". Det går jo ikke ann å si i fra en uke før jul.. hallo..det er jo bare for å være dust virker det som. bra du har fått et annet tilbud da !! Takk ja med en gang.. :) masse lykke til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Sjekket kontrakten jeg - det er 14 dager og det er gjensidig, så det var i grevens tid de fikk gitt beskjed nå... Har registrert meg arb.ledig fra 01.01.2010 jeg nå - og så har jeg takket ja til den andre jobben som jeg begynner i 01.02 Ting ordner seg
1stegangsmamma43 Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Ååhh lite kjipt da.. Men nå skal du ta den januar måneden helt off og bare nyte. Og hyggelig at du har sagt ja til den andre jobben din. Og du bare blås ut her så mye du orker. Jeg blåste ut her om dagen jeg. God juleklem til deg ihvertfall.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 godt det ordnet seg=) men fy så dårlig... om de har vist noe siden mai, burde de gitt no beskjed litt før. iallefall i nov så man kan få seg en ny jobb.. man får ikke bare penger dalenede ned i post kassa liksom.... skjønner du er frustrert ja.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2009 Dette går nok bra - må bare tenke positivt )) Gjøre det beste ut av situasjonen, men takk for oppmuntringen da, føler meg litt bedre nå Ha en strålende fin dag alle sammen!!! Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2009 Til 1stegangsmamma43: Ja, tenker jeg tar januarmåned helt "off" ja... Blir jo spennende å begynne i ny jobb etterhvert da, men kjenner magen "vrenger" seg litt i dag, det er vel bare litt nerver ifht jobb generelt, vet ikke helt om jeg er 98% redd og 2% spent, eller 98% spent og 2 % redd - en kombinasjon av begge deler tror jeg... )) Men er fortsatt forbannet over at de ikke kunne gitt beskjed litt FØR - selv om jeg har fått ny jobbtilbud så er det liksom litt prinsipp i dette føler jeg, men, men... sånn er livet, hardt og kynisk og medarbeideren er bare ett "tall" eller "nummer i rekken", kan ikke si at arb.giver ivaretar den enkelte når de går ut sånn 1 uke før jul, idiotisk og ufølsomt, kjenner jeg er litt sint!!! Tenk på stakkars dem som ikke har fått seg noe ny jobb da, jeg er jo heldig sånn sett - må bare prøve å se det positive i det
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2009 Gruer meg for å begynne å rydde ut av kontoret, må jo bare gjøre det i løpet av denne uken
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2009 Fy f.... jeg gruer meg litt til i morgen!!! Rydde ut av kontoret og si hadet til alle kollegaer, har vært der i nesten 2 år, så er jo litt rart å slutte da... kan ikke si jeg gleder meg akkurat nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå