Gå til innhold

Ultralyden igår gikk ikke som forventet :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei henvist til sykehuset pga en MA :-( var på sykehuset kl 12.00, oprasjonen begynte ikke for kl 20.00. La me intravenøst fra 16.30 til 22.30. Skulle egentlig ha ligget på sykehuset over natten men jeg ville heller hjem til mann og barn. Sa når jeg slutter å blø begynner provingen igjen ;-) masse lykke til alle dere andre her på 1.trim, håper jeg kommer over til dere igjen snart :-)

Idag skulle jeg vært 9uker på vei, babyen ble målt til å være 7uker igår. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta godt vare på deg selv! Det er så vondt når sånn skjer.....

Ønsker deg lykke til neste gang gullspiren sitter!

Skrevet

*trøsteklem* fra meg.

Jeg opplevde akkurat det samme for snart 2 uker siden, måtte ta abort uke 9 - embryoet tilsvarte ca uke 6.

Neste gang er det vår tur :-)

Skrevet

Trøsteklem fra meg også :)

Jeg vet hvordan du har det... Har selv mistet tvillinger i MA i uke 12 og så ble jeg gravid med en gang etter utskraping, mistet også denne spiren i MA i uke 10, begge gangene nå i 2009 :((((

Det er kjempetøft når man står midt oppe i det - men det går bedre etterhvert!! Lykke til videre og kom tilbake igjen når du føler deg klar for å prøve på nytt!!!

Klem fra

Skrevet

sender en trøsteklem jeg og.

hadde også en MA for 6 uker siden. dvs den har vel skjedd i forsterets 6 uke eller noe sånnt... jeg fant det ut i uke 15... :(

vet veldig godt hvordan du har det nå... håper du kommer deg fort opp igjen og kan fortsette prøvingen. håper spires sitter igjen fort da :)

Lykke til!

Skrevet

Trøsteklem fra meg å - leit å høre!!! Husk at vi er mange i samme båt her inne - å vi prøver så godt vi kan å være her for hverandre og trøste hverandre!

Du er jaffal velkommen inn i "prøvegjengen" igjen når du er klar for det :)

Skrevet

Tusen takk for alle varme ord :-) så fort blødningen gir seg hopper vi i senga igjen :-)

Skrevet

Så trist. Kjenner følelsen av å få dårlige nyheter på ultralyd. Min jente (er sikker på det var jente) lå og sparket og veivet på ultralyden 12 uker gammel, men så viste det seg at hun hadde en alvorlig hodedeformitet som gjorde at hun ikke ville kunne leve. Var på utredning for å bekrefte diagnosen torsdag og møtte fastende fredag kl.8. Inngrepet ble gjort kl.16.

Masse lykke til videre med prøvingen.

Skrevet

Huff. Vi er mange her som vet hur det foles. Tyvärr alltså...

Mistet selv i ma for kort tid sedan, i det jeg trodde var uke 12.

klem

Skrevet

huff, dette var veldig leit å høre;( Vet så inderlig godt hvodan du har det nå og kan ikke si annet enn samme som meg og lille snuppis; det er veldig tøft når du står midt oppi det men det vil bli bedre etterhvert....

Sender en stor og varm trøsteklem:)

Skrevet

Så trist å høre! Som du ser på denne tråden er det mange som har opplevd det samme, og mange som har gått raskt videre til 1.trimester. Ta deg god tid til å ta vare på deg selv, det er lov å være lei seg!

Lykke til videre med prøving!

Skrevet

Mange mange trøsteklemmer fra meg også......

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...