Gå til innhold

Ultralyden igår gikk ikke som forventet :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei henvist til sykehuset pga en MA :-( var på sykehuset kl 12.00, oprasjonen begynte ikke for kl 20.00. La me intravenøst fra 16.30 til 22.30. Skulle egentlig ha ligget på sykehuset over natten men jeg ville heller hjem til mann og barn. Sa når jeg slutter å blø begynner provingen igjen ;-) masse lykke til alle dere andre her på 1.trim, håper jeg kommer over til dere igjen snart :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist å lese!!! Opplevde d samme i sommer, var i uke 14 og fikk utskraping samme kveld. jeg ville også bare hjem til mann og barn.

Hvor langt var du på vei? og har babyen vært død en stund?

Min hadde vært død i gode 2 uker. Er heldigvis blitt gravid igjen, og er nå i uke 9. Men nervøs det er jeg. Sender deg varme trøsteklemmer og fode tanker, og krysser fingre for at du er tilbake raskt på 1 tri.

ps kan jeg spørre om du hadde mye symptomer? Jeg har annerledes symptomer denne gang enn da jeg mista. Nå er det mer likt som da jeg gikk med tenåringene mine (tror jeg) Stooor klem

Skrevet

Så leit Ine89! Håper det går greit med deg. Det er en fryktelig vond opplevelse, men neste gang går det bra.

Klem fra

Skrevet

Idag skulle jeg vært 9uker. Babyen var 7uker i følge måla :-(

Skrevet

Huffamei. Føler virkelig med deg. Masse god bedring. Stooor trøsteklem

Skrevet

Takk for d :-) Gratulerer så mye med vell overstått bryllupp :-D

Skrevet

Tusen takk Ine89. Håper du kommer raskt etter igjen. vet akkurat hvordan det føles. klem

Skrevet

Ps, merka du og at symptomene ble litt svakere? Hos meg ble puppene mindre ømme, hadde hard mage, men pluteslig en uke før det ble oppdaget måtte jeg på do hele tiden, ingen kvalme. merkelige greier.

Skrevet

Så synd at det gikk slik. Jeg håper du har snille mennesker rundt deg, og at du får den tiden du trenger til å komme over det som har skjedd.

Neste gang går det sikkert bra.

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...