Gå til innhold

Noen førstegangsfødende fra Oslo i 30-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

32 år gammel førstegangsfødende med samboer fra Oslo her ;) Termin 26.april .

• 3 uker senere...
Skrevet

Vel jeg har akkurat rundet 30. Har termin 27. april og er førstegangsfødende.

Skrevet

33 år og førstegangs. Gift og bosatt i Oslo. Termin 22. april. Gleder meg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig til overstått svangerskap gitt.

Skrevet

Førstegangsfødende alenemor på 34 år. Termin den 14 april. :)

Finnes det ikke BIMtreff for oss i Oslo? Finner bare 1 men de kaller seg maiklubben og da føler jeg at jeg ikke kan henge meg på der siden de er så spesifikke. :)

Skrevet

Er 32 år og førstegangs, termin 24 april :-) Er helt med på å møtes en dag!

Skrevet

Kunne godt tenke meg å bli med på treff... men er andregangs da. 34 år.

Skrevet

Hadde vært hyggelig å finne på noe en dag:)

Skrevet

Hei hei,

jeg er 31 og førstegangsfødende. Gift og bosatt i Oslo. Har termin 10 april. Er gjerne med på et treff dersom noen arrangerer det.

Skrevet

Er 24 år og andregangsfødene. Bosatt i Oslo.

Hvis noen er interessert, så skal aprilgjengen inne på babyverden ha treff fredag 22.jan fra kl 16.00 på Peppes Karl Johan. Evt meld dere på der inne:-)

Skrevet

34 år og førstegangsfødende. Bor i Oslo og har termin 15. april.

Skrevet

jeg er førstegangsfødende alenemor på 34 år med termin 18 april. juhu.. gleder meg nå altså.

Skrevet

er annengangsfødende jeg da, men det har vel ingenting å si egentlig??? Blir gjerne med på treff. Jeg er 30 og har tremin 13. april!

Skrevet

"I 30-årene" betyr vel litt pluss/ litt minus? Jeg runder straks 29 (som er der mange blir i de neste 5-6 årene!) og er førstegangs fødende.

Hvis så mange faktisk har lyst til å møtes så ser det ut som om vi hadde vært mange nok i April klubben også til å satt igang noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...