paper Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Lest det du har skrevet på bryllup-GRATULERER med vel overstått!!!!! Dette er såååå FANTASTISK, og jeg er suuuuperglad på dine vegne!!! Vi tenker muligens dato for bryllup 10.10.2010, men kanskje er vi for sent ute allerede eller??? tenker da på kirke og lokale osv... Kjøpt ringer, graverer inn julaften som forlovelsedato...tenke seg til. Etter alt hva jeg slet med i sommer, så skulle JEG av alle møte Mannen i mitt for tiden fantastiske liv så fort!!!!! Jeg skal teste julaften, det er ca 4 dager FØR ikm. Kryss fingre for meg er du søt.... Vi snakkes/høres videre og igjen;jeg kjenner meg litt igjen i deg.vi mista begge da vi var langt på vei gravide, og begge har ny mann.Vi mista og omtrent likt, og i beste fall får vi begge barn om under ett år. Håper at alt er greit for deg om dagen,lykke til videre så lenge-KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Tuuusen takk Paper!!!! Såå gøy at det blir forlovelse på julaften!!! ja vi har opplevd mye likt på et år. Ny mann, mista, skal gifte oss osv. Ta og ring å bestill så fort som mulig, så lar det seg nok ordne skal du se!! Nå sitter jeg i sofaen og brekker meg som en gal. Den ene dagen er jeg så kvalm at jeg holder på å krepere, den andre dagen litt bedre. Men skal IKKE klage da jeg ikke var kvalm sist da jeg mista. Håper så inderlig du er gravid nå. Krysser alt jeg har og sender varme tanker og ønsker om det. Skal på ul igjen til mandag om 6 dgr. Kryss fingre for meg og at alt er som det skal. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå