Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg får tre forskjellige orgasmer alt etter som hva som stimuleres: klitoral, vaginal og g-punkt. Sistnevnte fører absolutt til spruting, noen ganger litt, andre ganger masse. DIGG!
Mybaby6 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 jeg spruter ved stimulans av g-punkt eller ved vibrator. er en annen orgasme en ren sex (pulings) men utrolig godt
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Ja, klart. Hver gang, spruten står langt oppetter veggen. Frem med moppen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 til 23:54 Misunnelig..... Ikke forunderlig.....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Da må jeg bli fingra til g-punktsorgasme og i tillegg være littegranne full slik at jeg ikke tror det er tiss:p Pleier å "holde" meg fordi det kjennes jo ut som jeg tisser på meg, må lære meg å slappe av.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Har skjedd et par ganger. Mannen min trodde jeg tissa i munnen på ham og spurte beskjedent om det etterpå.. He he. Trodde jeg skulle dævve.. Han prøver tilstadighet å gjenta suksessen, men jeg er nok hakket for anspent til å få det til ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå