Gå til innhold

Spruter dere når dere får orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får tre forskjellige orgasmer alt etter som hva som stimuleres: klitoral, vaginal og g-punkt. Sistnevnte fører absolutt til spruting, noen ganger litt, andre ganger masse. DIGG!

Skrevet

jeg spruter ved stimulans av g-punkt eller ved vibrator.

er en annen orgasme en ren sex (pulings) men utrolig godt

Skrevet

Ja, klart. Hver gang, spruten står langt oppetter veggen. Frem med moppen.

Skrevet

til 23:54

Misunnelig.....

Ikke forunderlig.....

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Skrevet

Da må jeg bli fingra til g-punktsorgasme og i tillegg være littegranne full slik at jeg ikke tror det er tiss:p Pleier å "holde" meg fordi det kjennes jo ut som jeg tisser på meg, må lære meg å slappe av.

Skrevet

Har skjedd et par ganger. Mannen min trodde jeg tissa i munnen på ham og spurte beskjedent om det etterpå.. He he. Trodde jeg skulle dævve.. Han prøver tilstadighet å gjenta suksessen, men jeg er nok hakket for anspent til å få det til ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...