*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 18. januar 2010 #26 Skrevet 18. januar 2010 ♥Ma n dag 11/1: ********************************************************************************** - Leelo__ 7pp -jente 10.08 + nyttårsspire?? -Mmiljemor¤first¤ ******************************************** ****************** ****** ************** ♥Tirsdag 12/1: ********************************************************************************** -Reidun WM ( litt usikker på syklus plutselig...) -jønimi - Miss Snow (litt usikker jeg også) - Hilma73 *************************************************** ******* *********** ************* ♥Onsdag 13/1: ********************************************************************************** 2guttaboys(?) ************************************************* ** ** ** ** ** ** ** ** ** *************** ♥Torsdag 14/1: ********************************************************************************** -Kosepose <3 ***************************************************** ** ** ** ** ** ** ** ** ************* ♥Fredag 15/1: ********************************************************************************** -*hopeful87* (hvis syklusen er normal igjen) - Vilhahøstbabyda<3 ************************************************ ***************** ** *************** ♥Lørdag 16/1: ********************************************************************************** -meg med to små prinsesser♥ - Fruen ønsker seg spire ******************************************************** ******* ** ** *************** ♥Søndag 17/1: ********************************************************************************* Paris83 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥� �� �� �� �� � �� �� � �� ��♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ GRAVID - Gratulerer!!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥�� �� � � �� � �� �� �� �� �� � � � � � � �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - jente 10.08 + nyttårsspire!! - oktoberbaby-08+spire!! Jippi:) - *hopeful87* Yeey * ******************************************************************************* *IKKE GRAVID*: Førstemann og forhåpentligvis den eneste på denne lista: RWM Vilhahøstbaby<3 er hjerteknust og ikke gravid. (((( vilhahøstbabyda<3
RWM Skrevet 18. januar 2010 #27 Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer dere som klarte det denne pp - håper spiren klorer seg godt fast Vi er igang med ny pp allerede...men ikke like ivrige som forrige pp... får teste forskjellige ting Vilhahøstbaby: kommer du over i uke 5 eller 6?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. januar 2010 #28 Skrevet 19. januar 2010 Her sitter spiren fortsatt, og jeg har bestemt meg for at dette SKAL gå bra rett og slett, kanskje det hjelper=)? Håper det klaffer for dere i denne pp, så kan vi henge litt på 1.tri sammen- jeg krysser ihvertfall fingre og tær for dere begge! (hilsen jente 10.08 + nyttårsspire, mitt forrige nick) =)
GuttemammaTilTo Skrevet 19. januar 2010 #29 Skrevet 19. januar 2010 ♥Ma n dag 11/1: ********************************************************************************** - Leelo__ 7pp -jente 10.08 + nyttårsspire?? -Mmiljemor¤first¤ ******************************************** ****************** ****** ************** ♥Tirsdag 12/1: ********************************************************************************** -Reidun WM ( litt usikker på syklus plutselig...) -jønimi - Miss Snow (litt usikker jeg også) - Hilma73 *************************************************** ******* *********** ************* ♥Onsdag 13/1: ********************************************************************************** 2guttaboys(?) ************************************************* ** ** ** ** ** ** ** ** ** *************** ♥Torsdag 14/1: ********************************************************************************** -Kosepose <3 ***************************************************** ** ** ** ** ** ** ** ** ************* ♥Fredag 15/1: ********************************************************************************** -*hopeful87* (hvis syklusen er normal igjen) - Vilhahøstbabyda<3 ************************************************ ***************** ** *************** ♥Lørdag 16/1: ********************************************************************************** -meg med to små prinsesser♥ - Fruen ønsker seg spire - J♥L ♂08 ♥ i magen ******************************************************** ******* ** ** *************** ♥Søndag 17/1: ********************************************************************************* Paris83 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥� �� �� �� �� � �� �� � �� ��♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ GRAVID - Gratulerer!!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥�� �� �� � � �� � �� �� �� �� �� � � � � � � �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - jente 10.08 + nyttårsspire!! - oktoberbaby-08+spire!! Jippi:) - *hopeful87* Yeey -J♥L ♂08 ♥ i magen | hurra!! * ******************************************************************************* *IKKE GRAVID*: Førstemann og forhåpentligvis den eneste på denne lista: RWM Vilhahøstbaby<3 er hjerteknust og ikke gravid. (((( vilhahøstbabyda<3
Fruen+jente okt.10 Skrevet 21. januar 2010 #30 Skrevet 21. januar 2010 ♥Ma n dag 11/1: ********************************************************************************** - Leelo__ 7pp -jente 10.08 + nyttårsspire?? -Mmiljemor¤first¤ ******************************************** ****************** ****** ************** ♥Tirsdag 12/1: ********************************************************************************** -Reidun WM ( litt usikker på syklus plutselig...) -jønimi - Miss Snow (litt usikker jeg også) - Hilma73 *************************************************** ******* *********** ************* ♥Onsdag 13/1: ********************************************************************************** 2guttaboys(?) ************************************************* ** ** ** ** ** ** ** ** ** *************** ♥Torsdag 14/1: ********************************************************************************** -Kosepose <3 ***************************************************** ** ** ** ** ** ** ** ** ************* ♥Fredag 15/1: ********************************************************************************** -*hopeful87* (hvis syklusen er normal igjen) - Vilhahøstbabyda<3 ************************************************ ***************** ** *************** ♥Lørdag 16/1: ********************************************************************************** -meg med to små prinsesser♥ - Fruen ønsker seg spire - J♥L ♂08 ♥ i magen ******************************************************** ******* ** ** *************** ♥Søndag 17/1: ********************************************************************************* Paris83 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥� �� �� �� �� � �� �� � �� ��♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ GRAVID - Gratulerer!!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥¢?� �� �� � � �� � �� �� �� �� �� � � � � � � �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - jente 10.08 + nyttårsspire!! - oktoberbaby-08+spire!! Jippi:) - *hopeful87* Yeey -J♥L ♂08 ♥ i magen | hurra!! - Fruen med spire i magen * ******************************************************************************* *IKKE GRAVID*: Førstemann og forhåpentligvis den eneste på denne lista: RWM Vilhahøstbaby<3 er hjerteknust og ikke gravid. ((((
gladmamma<3 Skrevet 21. januar 2010 #31 Skrevet 21. januar 2010 ♥Ma n dag 11/1: ********************************************************************************** - Leelo__ 7pp -jente 10.08 + nyttårsspire?? -Mmiljemor¤first¤ ******************************************** ****************** ****** ************** ♥Tirsdag 12/1: ********************************************************************************** -Reidun WM ( litt usikker på syklus plutselig...) -jønimi - Miss Snow (litt usikker jeg også) - Hilma73 *************************************************** ******* *********** ************* ♥Onsdag 13/1: ********************************************************************************** 2guttaboys(?) ************************************************* ** ** ** ** ** ** ** ** ** *************** ♥Torsdag 14/1: ********************************************************************************** -Kosepose <3 ***************************************************** ** ** ** ** ** ** ** ** ************* ♥Fredag 15/1: ********************************************************************************** -*hopeful87* (hvis syklusen er normal igjen) - Vilhahøstbabyda<3 ************************************************ ***************** ** *************** ♥Lørdag 16/1: ********************************************************************************** -meg med to små prinsesser♥ - Fruen ønsker seg spire - J♥L ♂08 ♥ i magen ******************************************************** ******* ** ** *************** ♥Søndag 17/1: ********************************************************************************* Paris83 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥� �� �� �� �� � �� �� � �� ��♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ GRAVID - Gratulerer!!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥�� �?� �� �� � � �� � �� �� �� �� �� � � � � � � �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - jente 10.08 + nyttårsspire!! - oktoberbaby-08+spire!! Jippi:) - *hopeful87* Yeey -J♥L ♂08 ♥ i magen | hurra!! - Fruen med spire i magen * ******************************************************************************* *IKKE GRAVID*: Førstemann og forhåpentligvis den eneste på denne lista: RWM Vilhahøstbaby<3 er hjerteknust og ikke gravid. (((( Kosepose<3 ............5 dager over IKM
RWM Skrevet 21. januar 2010 #32 Skrevet 21. januar 2010 Opprinnelig 15 på lista, hvorav 5stk = 33,3% har blitt gravide og 3stk = 20% ikke klarte det denne gang, men forhåpentligvis neste gang Mao har vi en veldig god statistikk å vise til enn så lenge denne pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå