Gå til innhold

Utflod... Er ting normalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det skal være helt normalt.. jeg hadde det ekstremt i mange uker.. fikk ofte veldig kløe og svie.. er i 15. uke nå.. og det virker som det har gått over.

Jeg fikk beskjed av legen at det var ikke noe problem hvis det ikke plutselig forandret farge og fikk ekstrem luft. Det er iallefall hva jeg har hørt, andre har sikkert hørt andre ting..

Det er visst normalt at man har endel mer utflod. Jeg merket ikke at jeg hadde noe mer, men urinen var veldig grumsete til tider en periode. Jeg fikk den sjekket hos fastlegen bare for å vite at jeg ikke skilte ut proteiner eller noe annet, og den var helt fin. Vet ikke om det var utflod som gjorde det, men kan jo tenkes.

Det er uansett lurt å sjekke urinen regelmessig bare for å være på den sikre siden. Så hvis du lurer er det veldig enkelt å bare levere den på legekontoret og få svar med en gang.

Takk for svar:o) Jeg var til legen i dag og han mente det var normalt og at det ikke var fostervann. Det er bare så rart at det kommer støtvis, som om det samler seg opp et sted, men hvor? Det er sikkert ikke noe galt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...