Gå til innhold

Hva skal man ha på seg i jula da??

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd alle kjolene mine i skapet og ingen av dem kan brukes i jula :( Og kjolene jeg har funnet i butikkene hittil er enten for trange eller for korte... Har ikke sett på mammakjoler enda, for jeg prøver å finne en kjole jeg kan bruke etter graviditeten også... Arrrgh!!

Noen som har funnet en fin A-formet kjole noe sted, som sitter pent over brystene og henger løst nedover? Uten å bli for kort pga magen.... :)

Fortsetter under...

Jeg fant en veldig fin på B-young! :-) er kjempe fornøyd med den. Svart og enkel. med noe flettet stoff rett under brystpartiet. Ikke særlig dyr heller, kr 399,- :-)

Har allerede blitt brukt på julebord og dåp. Regner med å bruke den på jul og nytt år også!! :-)

Kjøpte denne på QXL, bare i andre farger, fikk min for totalt 319kr, og har fått masse komplemanger for den. (brukt på 2 julebord) Vurderer å kjøpe en til i en annen farge, for å ha en julaften og en nyttårsaften. Også er det en kjole jeg kan bruke etter graviditeten også:)http://www.qxl.no/pris/klaer-sko-og-tilbehoer/dameklaer/kjoler/selskapskjoler/-wild-one-kjole-modell-principesa-m-/v/an580350268/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...