Gå til innhold

vil ha meninger og assosiasjoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herleg mix!!

Agathe er flott, men foretrekker Agatha sjølv!! Ville brukt det viss ikkje eg elska Augusta!

Bergljot har eg aldri likt så godt, men eg forstår veldig godt kvifor nokon likar det... Det er ikkje min stil, men det er eit veldig flott namn!

Mabel er og fantastisk! :) Sjølv likar eg betre Madel, men Mabel er nydeleg!!

Elliot er eit av få namn eg vil importera frå engelsk, herleg liten kar!

Armand er så staseleg og flott, står høgt på lista mi! Likar spesielt at det er ei form av Herman som eg og er glad i men som er så vanleg...

Walter har eg begynt å lika i det siste, gje meg ein måned så er eg heilt med!! Det er eit sånt namn ein må bli vand med før ein forstår kor flott det er tenkjer eg...

Både Mabel Agathe og Mabel Constanse er flotte, men Mabel Agathe er lettast å sei så eg ville valgt det!

Armand Elliot er ikkje dumt!

Armand Wilhelm

Armand Selmer

Armand Matteus

Armand Gustav

Armand Immanuel

Armand Engel

Armand Bastian

Armand Cornelius/Carelius

Walter Elliot går, men passar ikkje så godt saman...

Walter Matteus

Walter Imanuel

Walter Frimann (Frimann er eit fantastisk namn!)

Walter Amandus/Amadeus

Walter Magnus

Walter Olai

Walter August/Augustin

Kanskje du likar Waldemar? er litt som ei blanding av Walter og Armand :)

Jeg syns Agathe (med e til slutt) er nydelig,Mabel er også fint. Syns derimot Bergljot er et grusomt navn, hardt og kaldt.

Av guttenavnene syns jeg Elliott er veldig fint og søtt.

Jeg liker heller ikke særlig Walter eller Armand, men syns Walter er finest av de to, da Armand etter min mening har en fransk klang som ikke passer dersom begge foredre er norske.

Constanse er et nydelig navn og jeg syns begge kombinasjonene dine var veldig fine, så det er vanskelig å si hvem som er finest. Holder kanskje alikevel en knapp på Mabel Agathe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...