Musemor med tre søte små Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hva gjør dere mens dere venter de lange 5-10 min? Jeg pleier å ta den på badet på morgenen, og så tar jeg en kort dusj mens jeg venter.
LillePersille88 ? Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg stirrer hardt på den, i håp om at den skal bli positiv;) Hehe.
Plutselig_gravid Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 hehe. Jeg legger noe over den med en gang jeg, håndkle, vaskeklut eller lignende. Og så tripper jeg nervøst frem og tilbake over gulvet. Og når det har gått et par minutter kikker jeg forsiktig på den.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Hehehehe - jeg også stirrer hardt på den i håp om at den blir positiv :)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg rett og slett nistirrer for å si det rett ut:)))
Storebror til to :) Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Stirrer og stirrer i håp om positiv test igjen...
-68mamma Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Jeg setter på alarmen på 5 min mens jeg går og finner på noe annet imens. Får IKKE lov å se på den mens den "holder på" og når jeg har lest av resultatet så pakker jeg den inn i papir og kaster den med en gang, så jeg ikke skal fristes til å se den etter en lang stund. Det er en berusende følelse å se en positiv test, tenk at jeg har fått oppleve det hele 4 ganger i livet (2 barn og 2 MA) Håper inderlig jeg skal rekke det en gang til før fuglekassen er ute av drift...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå