Carasnella Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Ser du har ikm i dag! Nå er jeg spent:) Krysser fingre og tær!!
Loppa- nr2 i magen Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Gikk jo dritt denne gangen også da... *sukk* Har vært på gu, ikke bare positivt det heller. BLÆH kjipern dag. Men hvis jeg skal se noe positivt med det hele så hadde jeg nå 28dager syklus igjen (ca 22 dager de 2siste pp) Tror jeg hadde en veldig tidlig sa for 3pp siden. Alt har bare vært tull siden det. Men nå er jeg jo tilbake på 28 dager da. Satser nå med nesten friskt mot på at 7pp blir full klaff og at det blir september barn på oss. Du da? Formen bra? Har du noen blødninger denne gangen? Klem fra meg
Carasnella Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Neimen så dritt da!! Prøv aku sier jeg bare:) Hadde en liten blødning (veeeeldig liten altså) for et par uker siden, men fikk en gu hos legen og der så alt veldig bra ut og tok en ul dagen etterpå og der så alt bra ut. Så da får jeg bare stole på det:) Føler meg veldig gravid i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå