Msmaramu Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Leser hele tiden at man må slutte å røyke når man prøver å bi gravid. Gjelder dette snus også? Noen som vet om det er like farlig i forhold til barn i magen?
LillePersille88 ? Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hei:) Jeg snuser, men slutter ikke før jeg får en positiv test!! Om det er like farlig som røyk vet jeg ikke. Men nikotinen kommer jo inn i blodet når man snuser, og det er vel ikke så bra. Men blir man gravid deler man jo ikke blod og slikt med embryoet før dens hjerte begynner å slå, og det er vel rundt uke 5/6. Så jeg tar det med ro. Slutter på dagen om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen. Gjorde det sist også, uten problem:)
Msmaramu Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Ok. Godt å høre det er flere:) Jeg tenker også at jeg slutter med en gang jeg finner ut at jeg er gravid. Har sluttet flere ganger før, og like vanskelig hver gang;) Skjønner ikke hvorfor jeg starter på igjen.. Blir like sur og gretten når jeg slutter. Men bare å komme seg igjennom de tre første dagene så går det bedre. Huff... gruer meg. Men det må til:)
LillePersille88 ? Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Blir litt gretten jeg også, men det er bare den første uka:) Også er det såå mye lettere å slutte når man vet man er gravid, og ikke vil skade den lille spiren:) Det er en ganske god grunn til å slutte, så da blir det ikke så vanskelig liksom:) Verre de gangene jeg har prøvd å slutte for min egen skyld, har ikke den samme viljestyrken da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå