Gå til innhold

Str på Bugaboo sin bag vs City bagen til Emmaljunga

Anbefalte innlegg

De fleste liker vel ENTEN bugaboo ELLER Emmaljunga. Jeg liker begge. Nå har jeg Emmaljunga city cross med city bag. Men har tenkt å kjøpe bugaboo nå. Hvor stor eller liten er bagen på denne i forhold til citybagen? Noen som vet?? Citybagen er nemlig nesten litt i minste laget til mini på 4 mnd nå. Og gidder ikke kjøpe bag til bugabooen hvis den er så liten at jeg må begynne på sportsvogna rett over nyttår likevel.

Fortsetter under...

Bagen på Bugaboo cam er svær (85x33x30cm). Så stor at den passer bagkanten til Simo duo. Buggisbagen er faktisk blant de største bagene på markedet.

Men du vet vel at bagen følger med vogna når du kjøper Bugaboo? Du trenger ikke kjøpe den seperat.

Mange kan bruke buggisbagen til 8-9 måneder og mer enn det også. Vår jente på 5 mnd har masser av plass enda. MEN hun liker ikke lenger å ligge i bag, er like før vi må bytte over til sportsdel, så sur er hun i vogna :(

Så for mange barn hjelper det lite at bagen kan brukes til konfirmasjonsalder ;) De vil opp å se ;)

Åja, den følger med ja. Men det er jo fint. Har lyst på flere barn jeg, så om minien min ikke vil ligge i bag så har jeg bare den til senere. Trodde ikke jeg skulle få vogndilla, men merker antydning...

Merker at gutten min er happy for å komme opp av vogna når han har ligget der for lenge, kanskje det blir bedre i sportsvogn da. Men er jo tidlig når han bare er fire mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...