Frøken87<3 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Tok en test i dag tidlig, har ikm i dag... fikk en svaaaak positiv test. men fikk"mensen" utpå dagen i dag:S Ble en smule forvirret kan du si. Noen som har opplevd noe lignende? Kan testen ha slått ut som svaaaaak positivt pga evt tr?
K ♥ tærten Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Samme skjedde meg forrige mnd. Fikk svak positiv test dagen før ikm og på ikm-dagen, men mensen kom som normalt. Har hørt om kjemisk graviditet, men vet ikke helt hva det er.
Frøken87<3 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 Snodig det der:S har hørt om det jeg oxo, men vet heller ikke hva det er. Er dog kun min 1pp, så vi får vel satse på neste mnd
Plutselig_gravid Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Det har skjedd meg også. Fikk beskjed av gyn at det var en kjemisk graviditet. Dette skjedde visst veldig ofte, men at man som regel ikke er klar over det siden mensen kommer som normalt til samme tid pluss minus et par dager. (er jo bare oss prøvere som er tidlig på testeren og finner ut om kjemiske graviditeter) Ellers kan det jo være at du fremdeles er gravid. Er en del som har "mensen" selv om de er gravide
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Skjedde meg også.. Tok digital dagen etter som sa gravid.. Hadde en tidlig SA..
Frøken87<3 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2009 Aha, ja blir fort litt mye testing, er jo liksom så spennende å da Er jo seff lov til å håpe at man er gravid, får bare ta tiden til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå