Gå til innhold

Julehilsen til de ansatte i barnehagen?? Hva er normalt?

Anbefalte innlegg

Vi har en sønn på 2,5 år som går i barnehage. Er litt usikker på hva som er normalt med tanke på julehilsen/gave til ansatte i forbindelse med julen

Vi har kjøpt en gave til selve avdelingen/ungene (en leke), men føler litt på ar de ansatte også burde fått noe. Hva gjør dere?

Er også litt usikker på HVEM av de som er der som skal få en oppmerksomhet, de har en god del faste ansatte, noen mer el mindre faste vikarer, student etc, vet jaggu ikke om jeg har den fulle oversikt engang (skamme meg, kremt);-)

Fortsetter under...

Jeg synes ingen skal føle at de må gi de ansatte noen ting. Selv jobber jeg i en bhg og har ungene i en annen bhg, men jeg har aldri kjøpt noe til mine ungers bhg. Og selv har ikke jeg fått noe før jul, men hele bhg har gjerne fått en konfekt eller twist pose, som vi deler på pauserommet=))

Jeg har jobba litt i barnehagen til tanta mi, og har hatt to barnehagebarn. Det er veldig forskjellig hva en gjør. Hos oss er det mest vanlig å gi en gave til avdelingen t.d. en leke når en slutter, og til høytidene en felles gave til personalet. Av og til gaver til hver enkelt, men det er vanskelig å vite hvem og en vil gi til alle.

Til jul gir vi noe til alle t.d sjokolade, julakaffi/te, brente mandler osv. Vi henger på en julehilsen med bilde av barna, og så dekorerer guttene pakken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...