Gå til innhold

Pledd over vogna i kulda?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har pledd over vogna når det er iskaldt ute? Jeg har ikke hatt det til nå, men nå meldes det plutselig både 10,15 og 20 minus. Går nok ikke ut på det kaldeste da, men 10minus går jo fint. Lille ligger jo helt nedpakka i voksien, så det er jo ikke mye nesetipp som er fri akkurat. Men jeg er blitt litt usikker på det med å ha pledd, eller helseteppe foran.

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141134147-pledd-over-vogna-i-kulda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke det, men her på østlandet er det bare rundt null da. Bare tenker på hvordan luftkvaliteten blir nedi der hvis man skal ha teppe tett foran...? Og hvis man har helseteppe foran, så vil det jo evt blåse rett inn? Jeg tror jeg ville droppa det jeg...

Men dette med påkledning syns jeg er vanskelig jeg altså (som så mye annet hehe ;o)

det var en ting jeg så veldig frem til å legge helseteppe over, men de anbefaler jo ikke dette pga krybbedød(tror jeg det var) puster inn sin egen pust.

så gjør ikke dette. men kan vel gjøre det over noe av vognen om det er veldig kaldt.

bor i oslo så blir ikke så friskt her som andre steder da.

i voskiposen er det jo nesten som en varmovn så tror ikke det er nødvendig egentlig

Her er det over 10minus nå og med kald havluft er det ekstra kaldt. Førte jo til at det ikke ble noen tur i dag da. Æsj! Nei, jeg er kommet til at jeg nok dropper helseteppet over vogna - pakker han jo helt ned i voksien uansett.

Ang å puste inn egen luft og krybbedød tror jeg nok ikke det er noen fare så lenge en har lufting i kantene. Er jo ikke snakk om å stenge han helt inne..:o)

er vel mer de som tetter hele hullet med tykkere teppe. ser jo daglig de rundt omkring som har tettet hele hullet. ( og det i sommer også)

kommer nok selv til å bruke helseteppe om det blir friskt her også, da ikke over hele

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...