1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei Flere som er gravid i første trimester som kjenner noe lignende mens smerter enkelte ganger?? Eller stikking i magen hvis man nyser, hoster eller lignende ? Føler det er litt ekkelt, men mulig dette er normalt.. Jeg er 11+6 i dag Håper på mange svar !!
*julybirth* Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 jeg har hatt det siden jeg ble gravid omtrent, er nermere uke 5 nå, .. så ikke unormalt nei, hos noen gir det seg fort, hos andre vedvarer det lengre. er murring og stikninger, helst om kvelden/nattestid av en eller annen grunn, har hørt det er fordi livmora "vokser", strekker seg, og det er jo logisk ;-) og hos meg er det ikke hvis jeg nyser etc, kommer fra tid til annen uansett , så bare slapp av du, var slik hos meg forrige gang og :-) :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 jepp,kjenner igjen det der gitt.. har det hver dag så si.... var hoslegen pga det men han kunne ikke si hva det kan av annet en at muskelen trekker seg sammen der... er 11+5 i dag
Nikki 75 Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde menssmerter nesten hver dag i 1. trimester. Helt normalt, livmoren og ligamentene rundt som strekkes og tøyes. Det ga seg vel med daglige smerter rundt uke 12, men hadde det relativt ofte fram til uke 15-16 (er nå i uke 27).
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 på en måte "godt" og ha de "smertene" er de eneste sympomene jeg har igjen,uten om trøttheten...og kvalmen av og til.. mistet helt,matlysten (kunne spise liete og ofte for 1uke siden og nå har det gitt seg,tvinger i meg noe mat)
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2009 Ahh, men det var litt godt å høre Føles litt rart, vet liksom ikke noe om hva som er normalt og ikke.. Men kjenner smerter hver dag ja, håper det går over nå etter hvert som jeg kommer i uke 12 og utover Får ofte hodepine nå, kvalmen har gidd seg så si helt, men hodepinen har kommet.. Og svimmelheten.. Så symptomer er det nok av Men greit å vite at det ikke er bare meg )
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 svimmelheter jeg plaget med når står rolig forlenge,og det kan bare snakkom 5-10min det. så avhengi av og sitte masse og små spise noe,så går masse frukt på jobben.. ikke plaget så mye av kvalmen,går på Afipran jeg fikk av legen da tør ikke noe annet) brekker meg mye og plutselig kan jeg bare kasteopp uten noe kvalme.. ellers en del smerter i magen.. matlysten var på topp i et par uker men i uke 11 så foravannt den..hadde helt dilla på og spise brødskiver og masse melk.. men det er borte..går i uke 12 til torsdag
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2009 Ja merker svimmelheten kommer av og til hvis jeg har sittet lenge og reiser meg, og hvis jeg står mye.. som jeg OFTE gjør siden jeg jobber på H&M Men kvalmen er ikke mye av lenger, bare noen ganger i små perioder. Men ikke hatt noe merke til noe spes dilla enda i det hele tatt.. men merket lysten på mat har blitt mindre, før hadde jeg lyst på alt, men nå har jeg liksom aldri lyst på noe! Og merket jeg har fått mer lyst til å begynne å trene, så energien kommer vel tilbake Har heldigvis ikke kastet opp noenting, men har gått med konstant kvalme... Går i uke 12 imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå