KA.BE Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Er ganske usikker her. Vesla er nå 4 uker gammel og har fått NAN hele veien. Har hatt perioder med skrik og mageknip - ikke mye i løpet av et døgn, men allikevel nok til at jeg ser hun sliter. Hard mage stort sett ved hver avføring. Byttet over til HIPP for ca et døgn siden og opplever at hun hikker mye, "sprutgulper" masse med jevne mellomrom og at avføringen veksler mellom bløtt og veldig hardt. Er dette en overgangsfase som jeg må forvente noen, eller kan det være at hun allerede reagerer negativt på den nye melken?? Noen med lignende erfarigner????
AussieAnette Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hmm.. når jeg byttet fra nan til hipp så gikk det veldig greit. Ikke noe problemer, alt ble mye bedre i forhold til magetrøbbel og slikt. Kanskje du bør prøve collett? Men kanskje gi hipp en dag eller to til? Ikke lett det her..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Her går det i Collett. Han er nå 9 mnd og har drukket det siden fødselen. Har prøvd både nan og hipp (ikke alle butikker som har collett, så ville prøve noe de har overalt), men han gulper bare av de. Han gulpet av collett også, men ikke så ille som av de andre to. Da kom all maten opp igjen.
KA.BE Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2009 Takk for innspill. Nå har det snart gått tre døgn og gulpingen har nesten forsvunnet. Fortsatt litt mageknip, men ikke hard i magen nå. Tenker jeg gir HIPP en sjanse ut uka - så får jeg evet prøve Collett..... Hun sover faktisk bedre og mer rolig nå.... Fra 2400 - 0600 om natta... Jippi;-)
Rampongi Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Supert! Her bruker vi også hipp. Tøysekoppen min har fått kun mme siden hun var 2 uker og har også sovet fra 2400-0600 hver natt, bortsett fra nå i det siste som vi prøver å fremskynde natta hennes, det går rimelig dårlig, men det er jo ikke hippen sin skyld. Håper det ordner seg med hipp for dere, den er ganske enkel å få kjøpt.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Jeg gikk fra småfolk (som hun fikk på barsel) til hipp da vi kom hjem. Hun sprutgulpet i noen dager, men så gikk det helt over. Vi er nå strålende fornøyd med Hipp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå