*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Nå tok jeg nettopp en CB digital, og den viste GRAVID! Å herregud, jeg tror det nesten ikke! Er lettere sjokkert. Sippeguri som jeg er så begynte jeg å grine. Tenk jeg er gravid! Jeg skal bli MAMMA! Jeg tok en billigstrimmel imorges som viste svak strek. Begynte å spotte på IKM dagen fredag, så var bombesikker på at TR skulle komme. Var dette festeblødning kanskje? Ååå jeg er så lykkelig!!! Måtte den klore seg fast i 8 mnd til :-))))
Ainahel1 Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 GRATULERE!!!!!!!!!!!!! :D :D Håper jeg følger etter deg til 1.tri snart (tar pergo denne pp)
benelen Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så mye. Elsker å lese om alle som har blitt gravid! Å spotte litt rundt den tiden du skal ha mens er vist helt vanlig.
Putzie Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer!! Så koselig Lykketil med svangerskapet
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2009 Tusen tusem takk! Jeg sitter her i en lykkerus, men så er jeg også redd. Jeg spiste masse spekemat fredag og lørdag (og med det så mener jeg MASSE) Var jo så sikker på at TR som var kommet i.o.m at jeg spottet fredag og litt lørdag. Håper virkelig at dere kommer inn på 1 trimester i løpet av kort tid. Tror jeg skal holde meg litt på dette forumet før jeg rulser over, er så koselig her :-) Jeg har ingen symptomer, kjenner bare at jeg er litt rar i magen, har litt stikninger på venstre side.
Dollywood Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så mye!:-) da testet vi positivt på samme dag!:-) jeg har også hatt noen stikninger på venstre side!:-)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så mye til deg også Dollywood! Så kjekt at vi testet på samme dag! Testet du før eller etter IKM? Jeg er tre dager over IKM.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Da sier jeg rett og slett gratulerer så masse til dere begge to, kos dere med svangerskapet og ikke tenk på hva dere har gjort eller spist, flere uker til du og barnet deler blod:))))) Klem fra meg
Dollywood Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er på dag38 i syklusen min i dag, pleier å ha 32 dages sykluser. Hadde 35 dager forrige måned:-)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2009 Tusen takk Tirilgirl :-) Det var litt betryggende å vite. Jeg føler jeg har lest meg grønn på alt som har med graviditet å gjøre, men når jeg først står oppi det selv, så blir jeg veldig usikker og redd for alt mulig. Håper du følger etter på 1 trimester du også :-) Dollywood, jeg er vel 32 dager inn i syklusen min. Jeg har hatt litt uregelmessig mens, den kan variere fra 28-32 dager, mens de siste gangene har vært rundt 29 og 30 dager, så det er det jeg har tatt utgangspunkt i denne gangen :-)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2009 Dollywood, har du noen symptomer? Jeg har ingen, ikke en gang ømme pupper som jeg pleier å få rett før mens. Men jeg kjenner det stikker på venstre side, så kanskje det er et symptom?
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så masse!!! Så koselig Ønsker deg masse lykke til
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2009 Tusen takk nanna og tusta! :-) Det føles helt uvirkelig. Jeg hadde slått det helt fra meg på fredag, var sikker på at jeg ville gå inn i en ny pp. Nå er jeg overlykkelig, og jeg har gått rundt med et mil om munnen i hele dag. Veldig rart å tenk på at jeg skal bli mamma! Krysser fingrene for at den lille spiren klorer seg fast i 9 mnd :-)) Ønsker dere alle sammen lykke til, også håper jeg at dere alle følger med inn på 1 trimester :-)))
Denisel Skrevet 15. desember 2009 #16 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer så myyye!! Godt å se at noen får det til med en gang! ) Masse lykke til! Ønsker deg 9 flotte mnd i vente:):)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. desember 2009 Takk Linnali! Hvordan er det med deg, lenge til du har IKM? Jeg ringte til mamma idag morges og fortalte det. Hun har hatt det litt vanskelig med sykdom og sykehusbesøk i det siste, så hun har vært litt lei seg. Derfor så tenkte jeg at hun skulle få vite det med en gang. Hun ble selvsagt kjempe glad :-)
Denisel Skrevet 15. desember 2009 #18 Skrevet 15. desember 2009 HEr er alt bra.. hadde positiv EL test på søndag, så vi har kjørt på hver dag den siste uken bortsett fra Onsdag.. har IKM 26 -27 Des, Håper spiren sitter på plass snart!! Så goood nyhet å gi sin mor da.. HVor langt er du på vei nå da? KLEEEM:)
*Lille Persille" Skrevet 15. desember 2009 #19 Skrevet 15. desember 2009 Åååå, så hyggelig, gratulerer!!! Jeg testet positivt første gang i går (IKM+1) og igjen i dag (stolte ikke helt på billigtesten så jeg kjøpte en Clearblue digital.) Har også blødd litt innimellom de siste dagene men sistgang blødde jeg litt med jevne mellomrom de 3 første månedene og det gikk jo fint så da håper jeg på det beste denne gangen også ) GRATULERER!!!
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #20 Skrevet 15. desember 2009 Linnali! Så spennende! Da er det ikke mange ukene før du kan begynne testefesten ;-) Jeg var litt overivrig med testingen i begynnelsen, så svidde av noen billigstrimler, hehe. Men det er jo litt av sjarmen med dette Håper på positiv test rundt 27 desember! Jeg testet positiv 3 dager etter IKM, så da er jeg vel 4 + 4 idag. Sånn ca Lille Persille! Gratulerer til deg også! Jeg testet også positiv første gang igår med både billigstrimmel og CB digital. Trodde egentlig at jeg hadde fått TR på fredag, men så stoppet blødningene opp på lørdagen. Idag så måtte jeg ta testen med ukeindikator, og den viste GRAVID 1 - 2 Har testene liggende ved siden av meg her, og kjenner hjertet gjør et lite hopp når jeg ser på dem Gubba noa, dette er bare så spennende!
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 15. desember 2009 #21 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer så myye!! vi er omtrent akkurat like langt på vei! håper det går vår vei, og at vi blir mammaer om 8 mnd;) JIPPII! Snakkes på 1.tri=)=)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #22 Skrevet 15. desember 2009 Så kjekt Mummy2be! Når hadde du IKM? Hvis jeg har lagt inn alt riktig så viste terminkalkulatoren at jeg venter et lite gull 22 august :-) Jeg får vel hoppe over til 1 trimester jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå